monikabrx Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 lurer på om det er mange som driver med scrapbooking her.. Jeg er fulstendig hekta!! Lurer også på om det er noen som vet hvor man får kjøpt billige ting til scrapping og kort på nettet. Bortsett fra qxl og ebay altså.. De har mye fint der, men det er greit å ha flere å velge i..=)
Karamba Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Ja, scrapbooking er kjempegøy! Har ikke bestilt så mye ting på nettet jeg heller enda, men har planer om å bestille hos www.familieskatter.no De har masse fint! Ellers så har det jo vært en del tråder om dette tidligere, så hvis du søker litt så finner du nok masse gode tips.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 tja, hvis du registrerer deg på et av scrappeforumene - f.eks www.scrapping.no eller www.scrapbookexpress.no finner du masse tips der om hvor du kan handle, både i innland og i utland!!
Nala Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Pastell.no her i Tromsø har masse flott til greie priser. Anbefales
monikabrx Skrevet 5. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2006 Takker for tips.. pastell hadde mye fint til en grei pris..
Arwen Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 (endret) Jeg er hekta og bestiller endel småtteri fra Stampattic aner ikke om det er billig, men holder meg under 200,- grensen og får likevel ganske mye i pakkene synes jeg. Kommer jo selvfølgelig an på hva jeg bestiller. Endret 6. september 2006 av Arwen
Karamba Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Jeg er hekta og bestiller endel småtteri fra Stampattic aner ikke om det er billig, men holder meg under 200,- grensen og får likevel ganske mye i pakkene synes jeg. Kommer jo selvfølgelig an på hva jeg bestiller. ← Hvor lang tid tar det før du mottar varene herfra?
Arwen Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 Hvor lang tid tar det før du mottar varene herfra? ← Et par uker maks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå