Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Jeg har innsett at jeg trenger en mus til MacBooken, for jeg får ikke føle- og klikkefeltene til å fungere like bra som på den gamle, og snart eksploderer jeg av irritasjon. Jeg vil derfor ha en liten, grei, trådløs (og optisk) mus. Noen forslag? Hvordan er musene fra LogiTech? Jeg så at MAC hadde en, men den kostet typisk nok 599.
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Må jeg virkelig søke selv? Jeg prøvde å lure sambo, men han sa jeg bare burde kjøpe på Elkjøp eller noe sånt. Ingen hjelp å få.
Gobi Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 kanskje litt sent, men jeg er meget fornøyd med en liten sak fra HP. HP Travel Mouse (Optisk / USB) .
Gjest Scheherazade, ii Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Jeg er også veldig fornøyd med Logitech, de har jo mange forskjellige. Min LogiTech funker uten problemer med macen min, tror ikke du trenger å tenke på det. Jeg har en vanlig, stor mus så kan ikke komme med noen konkrete anbefalinger. Apples MightyMouse er ikke verdt pengene synes jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Takk for innspill Får ta en tur og titte litt når jeg engang får tid. Den Mektige Musa får de ha i fred for min del; 599 for en mus er litt i overkant.
Gjest itla Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Jeg har den "gamle" Apple-musa, den er veldig grei... Mener den kostet ca 300. Men vet ikke om den er å få tak i lenger, siden MightyMouse har kommet som trådløs.
Gjest Gjesta Skrevet 10. september 2006 #7 Skrevet 10. september 2006 Jeg har den "gamle" Apple-musa, den er veldig grei... Mener den kostet ca 300. Men vet ikke om den er å få tak i lenger, siden MightyMouse har kommet som trådløs. ← Den hadde jeg tidligere, men jeg må ha rotet den bort? Nå vil jeg i hvertfall ha en trådløs mus, for den skal uansett brukes først og fremst når jeg jobber i LaTeX.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå