Gjest Donna Skrevet 16. januar 2003 #21 Skrevet 16. januar 2003 Lyst på en i korsryggen jeg - en sol eller en stjerne i sort/hud.....men det kommer jeg aldri til å våge å gjøre likevel - så det får bli med drømmen :oops:
Linemor Skrevet 16. januar 2003 #22 Skrevet 16. januar 2003 Jeg har en liten svart sommerfugl bak på skulderen. måtte ha den der fordi jeg bare var 14, i tillfelle jeg skulle angre. motivet var det eneste fine jeg fant, som var lite nok. valgte den ensfarget svart for ikke og gå lei av noen farger, og så er det så mange som har farger, hvis de ikke bare har mønster. jeg kunne tenke meg flere jeg, men har ikke råd.
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2003 #23 Skrevet 17. januar 2003 jeg har selv en pircing i navelen. oeså har jeg en liten tiger bak på venstre skulder. ( med farger) har lyst på en til, men må vente en stund. jeg har hatt min tatovering nå i snart 3mnd, så den er ikke så gammel
Gjest Turi Skrevet 17. januar 2003 #24 Skrevet 17. januar 2003 Har en rose på ankelen. Tatt for 8 år siden. Smerten er oppskrytt. Det er litt vondt i starten, men så er det helt bedøvet. Har også en keltisk sol på siden av magen. Den er kjempefin, og 6 år gammel. Ingen av tatoveringene har falmet, og jeg tenker lite på de. Begge kan skjules når det er nødvendig i forhold til arbeid/representasjon. Den på ankelen syns på sommeren (angrer litt på rose nå, det er liksom så ut, men den er veldig liten og søt, ca halvannen ganger tre cm), den på magen syns på stranden. Tok tatoveringene mine før det ble "hot", og jeg tok dem for meg selv, ikke for å vise dem frem. Det er IKKE noe å være redd for, så vondt er det ikke. Men man skal tenke seg godt om og finne et motiv som er personlig og ikke preget av hva som er in akkurat nå.
Gjest Kira Skrevet 17. januar 2003 #25 Skrevet 17. januar 2003 Er det noen her som har noen linker til sider med mønster? www.ivarsoy.as Eller så har man alltids www.bmezine.com
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2003 #26 Skrevet 17. januar 2003 han som ble kjæresten min i dag tok piercing i navlen på meg i forgårs, en ring, mer vil jeg ikke ha, selv om tunga ser litt koselig ut.
Gjest Mzfire Skrevet 17. januar 2003 #27 Skrevet 17. januar 2003 Jeg er helt enig at man skal velge en som er personlig ja. Lurer på om jeg skal ta en sommerfugl, men er ikke sikker, må tenke meg godt om først.. Og jeg vil ha en liten, det har jeg bestemt meg for. For å svare på noe annet kan jeg ikke se forskjell på å tatovere seg i korsryggen og piercinger i brystvortene, like ille det da hvis en skal tenke på konsekvenser mener jeg . Likevel syns jeg det er HARRY og ha store tatoveringer som venninden din på armene og brystet og så velge utringet brudekjole. Ja selfølgelig skal vi være stolte av tatoveringene sine, men jeg mener at en burde tenke på STIL også da.
Gjest Kira Skrevet 17. januar 2003 #28 Skrevet 17. januar 2003 Ja selfølgelig skal vi være stolte av tatoveringene sine' date= men jeg mener at en burde tenke på STIL også da. Ja, men dette er venninnen hennes sin stil. Bra at noen skiller seg ut, og ikke er som "alle de andre". Mener nå jeg.
Gjest Mzfire Skrevet 17. januar 2003 #29 Skrevet 17. januar 2003 Ja greit at det er HENNES stil Kira, men skjønner at du ikke følger med på hva som er BRUDESTIL da! Skjønner du føler deg truffet.
Gjest Kira Skrevet 18. januar 2003 #30 Skrevet 18. januar 2003 Nei. Jeg føler meg ikke truffet på noen måter. Men jeg mener at "alle" ikke har samme stil. Enkelte er skeptiske mot tatoveringer, andre er helt med når det gjelder tatoveringer.
Iset Skrevet 18. januar 2003 #31 Skrevet 18. januar 2003 jeg harvært hekta på gamle egypt fra jeg var ganske liten (ca 3 år, vet ikke helt hvorfor ) så jeg fikk en tatovert "Eye of Horus" bakpå skulderen i forfjor. ganske tøff, dere vet, det egyptiske øyet, tror alle har sett det:) jeg har aldri, og kommer aldri til å angre på at jeg tok den. har hørt flere (helst eldre) si at "tenk når dere kommer på gamlehjem, da blir det flautmed tatovering". men da sier jeg: "hvorfor det? når jeg havner på gamlehjem har jo mesteparten av beboerne selv tatoveringer" til sommeren skal jeg ha en til, på hofta tror jeg. av Anubis (bare egyptiske tattiser her i gården). men da er det nok. vil ikke ha så mange. klem Iset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå