Gjest Mzfire Skrevet 12. januar 2003 #1 Skrevet 12. januar 2003 Har selv piercing i navelen, hatt den i 3 år nå og kunne også tenkt meg en tatovering. Jeg har ikke fulgt med på hva som er populært nå for tiden og hvor på kroppen man skal ha det . Vet at det beste stedet er Drammen på Starlight . Det er vel sikkert forskjellige priser også. Vil ikke ha en stor tatovering og jeg vil at den skal være på et sted som ikke skjemmer den dagen jeg vil stå hvit brud Enda det jeg helst vil ha er en på armen ... og korsryggen, men det har jo alle. Hvilken tatovering har du og hvorfor har du den plassert nettopp der ?
Gjest Starya Skrevet 12. januar 2003 #2 Skrevet 12. januar 2003 Jeg har alltid ønsket meg tatovering. Helt til det kom skikkelig på mote, og selv tanta mi fikk en... Men hvem vet... Ville bare kommentere at det kan være greit å la korsryggen være. leger er ikke så glad for tatoveringer der hvis det en gang skulle bli aktuelt med epiduralbedøvelse, og kanskje også om man må ta ryggmargsprøve osv.
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2003 #3 Skrevet 12. januar 2003 Jeg tok min for 3,5 år siden, rett før alle rundt meg skulle ha en, de og. Nå har jo som sagt alle... :-? Den sitter iallefall bak høyre skulder, er et kinesisk tegn og betyr tiger. Ca. 3x3 cm. Ikke det at jeg er født i tigerens tegn, men jeg likte bare hele den tingen :D Den er svart, og har falmet litt disse siste årene og mistet endel farge, så jeg skal få den "freshet" opp litt, slik at den holder mange år til. Glemmer egentlig at jeg har den, siden jeg aldri ser den. Men den er nå der. Og jeg angra aldri på at jeg tok den.
Gjest Kira Skrevet 12. januar 2003 #4 Skrevet 12. januar 2003 Den ene tatoveringen min sitter på venstre overarm og forestiller et kinesisk tegn som betyr "ulv". Valgte den fordi jeg har en viss respekt for ulven. Den er vel omtrent et år gammel. Og mellom skulderbladene har jeg tatt en skorpion, middels stor. Den synes ikke så godt i og med at jeg har hår ned til midt på ryggen. Og jeg liker ikke å sette opp håret mitt. Men det er et alternativ. :D
Gjest Brunhilde Skrevet 12. januar 2003 #5 Skrevet 12. januar 2003 Ja, jeg har tatovering, og nå er den vel 15 år gammel, så jeg var kanskje "tidlig ute".... Den er diskre plassert, og ganske unik - OG den holder fargen like godt, selv etter så mange år....
Maame Skrevet 12. januar 2003 #6 Skrevet 12. januar 2003 Jeg har en ensfarget, svart rose bak på skulderen. ca 4 x 8 cm, tror jeg.
Silfen Skrevet 12. januar 2003 #7 Skrevet 12. januar 2003 Jeg har en sol på håndleddet. En liten pteredaktyllignende sak litt lenger oppe. Et keltisk bånd på overarmen og et keltisk tegn på andre. En løveunge på ene skulderen. På ene leggen har jeg en ganske stor sommerfugl alv. Ja, det er mange. Ja, jeg ble bitt av basillen etter den første. Nei, angrer ikke en eneste en, men nå er det nok
Megan Skrevet 12. januar 2003 #8 Skrevet 12. januar 2003 Hm...legger merke til at en del har kinesiske tegn tatovert på seg. En kinesisk venn av meg hadde kommet i prat med ei jente som hadde kinesisk tegn tatovert, og som hevda at det betydde et eller anna (husker ikke- slike standard ting) men min venn sa at det faktisk betydde noe heeeelt anna...
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2003 #9 Skrevet 13. januar 2003 Jeg har sjekka og min tatovering betyr faktisk tiger. Men det er mange som spøker rundt det og mener det sikkert betyr fitte eller noe i den duren... Hehe... Eksen min tatoverte "dragen" på halsen. Det gjorde visst ganske vondt, men kult ble det dog.
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2003 #10 Skrevet 13. januar 2003 Jeg har et bånd rundt høyre overarm. Eneste gangen jeg kunne vært foruten den er den dagen jeg sto hvit brud, ellers så er jeg fornøyd med den. Har ikke angret på at jeg tatoverte meg. Nå har jeg lyst på noe i nakken.. :D
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2003 #11 Skrevet 13. januar 2003 Jeg har en venninne som har en selvkomponert stor spesiell sol bak i nakken. Den er helt rå!! Ganske stor, men jeg får ikke sett meg mett på den :D I tillegg har hun en stor drage på leggen, og en stor tiger bak på ryggen. Hun er hekta, hun...
Megan Skrevet 13. januar 2003 #12 Skrevet 13. januar 2003 Synes at selvkomponerte motiver ofte er de fineste, liksom litt mer personlighet- ellers kan man være veldig uheldig og ende opp med et som alle har.
Elefantina Skrevet 13. januar 2003 #13 Skrevet 13. januar 2003 Har enda ikke psyket meg opp såpass at jeg har turt å få en tatovering, men jeg vet hva jeg vil ha: En liten, svart strektegning av en sol ved siden av venstre ankel. Litt tynn hud der, så det gjør sikkert sinnsykt vondt! Ei jeg kjenner har en liten firfisle på siden av magen, som ser ut som om den krabber opp av underbuksa. Kjempestilig! Den antok dog litt uante proporsjoner da hun var høygravid...
Kosepia Skrevet 13. januar 2003 #14 Skrevet 13. januar 2003 Jeg har en stor kinesisk drage på hele høyre skulder. Dødspen og utrolig bra gjort! Fikk den for 2,5 år siden, og har ikke angret et sekund. Er bare stolt av den! Den går over hele skulderbladet fra ryggraden og ut. (auau.. ryggrad = auau :/ ) Forloveden min har to drager som er flettet inn i hverandre fra midten av ryggen og opp. Den går ikke så veldig langt ut på skuldren, men følger ryggraden. Jeg vet også at jeg ikke kommer til å ønske at den var borte den dagen jeg skal stå foran alteret sammen med min kjære! Jeg vil aldri hatt en tatovering på korsryggen eller på magen. Disse blir utrolig stygge dersom man blir gravid. De strekker seg ofte veldig. Og som en annen sa, så liker ikke legene å gi deg epidural dersom du skulle trenge det.
ragnalina Skrevet 13. januar 2003 #15 Skrevet 13. januar 2003 siden tatoveringen er ganske varig, er det vel kanskje litt uaktuelt å se hvor det er moderne nå for tiden å sette den? (jeg mener bare vent noen år så er det helt sikkert populært å ha den der du har den..) har selv en i nakken og en på ankelen og har lyst på en på håndleddet, men det er forelöpig nok å önske meg den..
Gjest Harleybabe No1 Skrevet 14. januar 2003 #16 Skrevet 14. januar 2003 Er det noen her som har noen linker til sider med mønster?
Miss Moonlight Skrevet 14. januar 2003 #17 Skrevet 14. januar 2003 Du kan jo prøve http://www.franktattoo.no Vet ikke om det er mønster der, men det er i allefall bilder av tattoveringer han har gjort... Tok min tattovering der, og er kjempefornøyd :D Det er en middels stor sol mellom skulderbladene... Lekker! hehe...
Megan Skrevet 14. januar 2003 #18 Skrevet 14. januar 2003 Har veldig lyst på en tatovering på ankelen, men har ikke blitt noe av enda fordi jeg er litt *kremt* pysete :oops: . Hvor vondt gjør det?
Gjest Lea Skrevet 14. januar 2003 #19 Skrevet 14. januar 2003 Jeg har hatt lyst på en liten tatovering i mange år jeg. Har ikke gjort det fordi jeg ikke er sikker på motivet. Har mest lyst på en liten, rød djevel på den ene skulderen (i nakken).
Sirius Skrevet 16. januar 2003 #20 Skrevet 16. januar 2003 Fikk min første tatovering for 7 år siden. Da var jeg backpacker i New Zealand og tatoverte et maori-symbol på venstre skulderblad. Den gangen kjente jeg ingen som hadde tatovering, jeg har alltid vært litt pioner. Min tatovering nummer to tok jeg for to år siden. Det er en svart sol på korsryggen, den har jeg designet selv og den er ca 20x20 cm stor. Jeg er veldig stolt av tatoveringene mine og har ikke angret ett sekund, tenker hele tiden på hva og hvor blir den neste. Og dere som skal "stå hvit brud", hvorfor er dere så opptatt av at tatoveringen ikke skal synes???? Er der ikke stolte av den da?? Jeg har en veninne som har store tatoveringer på begge armene + på brystet, hun valgte en godt utringet brudekjole netopp for å vise de fram - dritstilig spør du meg!!! Greit nok at doktorene ikke liker tatoveringer, men en kan da ikke legge opp livet sitt etter det. Det er vel de ferreste som må gjennom det med ryggmargsprøve og epiduralsprøyte. Da er det faktisk verre med piercinger i brystvortene. En vil få kjempe stygge brannsår hvis det må brukes sånn hjertestarter og dokterne har ikke akkurat tid til å plukke ut ringer og stuff hvis det står om livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå