Gå til innhold

Stygge brukere og munnbruken dems

Anbefalte innlegg

Gjest Evig Pint Gjest
Skrevet

Unnskyld fransken min, men jeg kan ikke skrive et dørgende innlegg uten å få salt og pepper for det! Nå er jeg lei. Jeg er en sterk kvinne på 37 år med 4-5 barn, og dere er ureettferdige frekke brukere. Dere bør få dere fler år på baken slik som meg. Ninakanin!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da.... Jeg føler med deg noe fryktelig...

Skrevet

4-5 barn? Det er det som er slitsomt med barn. Får du flere enn tre så mister du oversikten.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Skjer'a? :klø:

Trådstarter er usikker på om hun har 4 eller 5 barn. Om det er barna eller usikkerheten som gjør at hun synes folk er ekle med henne vet jeg ikke.

Skrevet

Kanskje et av barnene hennes ikke var hennes biologiske datter/sønn.

Skrevet
Jeg er en sterk kvinne på 37 år med 4-5 barn, og dere er ureettferdige frekke brukere.

4-5 barn??

Er du så dum gjest at du vet ikke hvor mange barn du har engang?? :ler:

Skrevet
Trådstarter er usikker på om hun har 4 eller 5 barn. Om det er barna eller usikkerheten som gjør at hun synes folk er ekle med henne vet jeg ikke.

Kanskje de er siamesiske tvillinger? Da kan det være vanskelig, vet du :)

Skrevet

De nekter sikkert på å stå i ro, og alle vet jo at da blir det vanskeligt å telle..

Gjest Alf Kaida
Skrevet

Jeg er en mann på 30-40 år, fast bruker og dessverre med maksimalt 2-3 barn. Du har min fulle sympati. Trådstarter!

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Hvor sterk er du egenlig? Kan du løfte unga dine?

Skrevet

Hvis man har fire, så kan man kanskje løfte to i hver arm, men da er man sterk. Hvis man har fem, derimot, så blir vekten skjevt fordelt, og da vil man tippe til siden. Nemlig.

Gjest Grønn Frosk
Skrevet
Hvis man har fire, så kan man kanskje løfte to i hver arm, men da er man sterk. Hvis man har fem, derimot, så blir vekten skjevt fordelt, og da vil man tippe til siden. Nemlig.

Det er bare tull. De folkene på "verdens sterke mann" konkurransene kan løfte 200 kilo med bare tenna. Det syns jeg trådstarte burde greie og. En unge veier ikke 200 kilo med mindre det er en eksepsjonelt diiiiiger unge.

Så altså, to unger i hver arm, og en i tenna :)

Skrevet
Unnskyld fransken min, men jeg kan ikke skrive et dørgende innlegg uten å få salt og pepper for det! Nå er jeg lei. Jeg er en sterk kvinne på 37 år med 4-5 barn, og dere er ureettferdige frekke brukere. Dere bør få dere fler år på baken slik som meg. Ninakanin!

Jeg leter fremdeles etter noe fransk........ du er ikke unnskyldt før jeg finner det...... :forvirret:

Gjest Evig pint alkis
Skrevet

Døh, hva faen sitter du og klager over når du får både salt OG pepper?? Selv får jeg faen ikke anna enn gråstein, hallusinasjoner og hangover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...