Gjest Gjest_Månestråle_* Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Hvis dere ser på jakken fra Divided på denne linken: http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshop...ept=DAM_OVR_YTT Klikker på siste bildet på stripa, så ser dere at det er en annen jakke/kåpe som kommer opp. Hvor er jakken på første bildet? Noen som vet? Synes nemlig den på første bildet er kulere.
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Hvilken side mener du på? Skjønner ikke helt hva du mener jeg.
Gjest Gjest_Månestråle_* Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Det ble litt klønete forklart Det jeg mente er at den ulljakken/kåpen fra Divided ser "annerledes" ut på oversiktsbildet enn detaljbildet. Men når jeg leser produktbeskrivelsen så ser jeg at det er skjult knapping. PÅ det første bildet vises nemlig alle knappene mens på detaljbildet vises bare de tre øverste... bla bla bla Iallfall, jeg fant ut av det og jakken/kåpa er bestilt i rødt. Gleder meg til å gå i en frisk rød kåpe i vinter
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Det ble litt klønete forklart Det jeg mente er at den ulljakken/kåpen fra Divided ser "annerledes" ut på oversiktsbildet enn detaljbildet. Men når jeg leser produktbeskrivelsen så ser jeg at det er skjult knapping. PÅ det første bildet vises nemlig alle knappene mens på detaljbildet vises bare de tre øverste... bla bla bla Iallfall, jeg fant ut av det og jakken/kåpa er bestilt i rødt. Gleder meg til å gå i en frisk rød kåpe i vinter ← Den kåpen er ikke rød i virkeligheten, men mer tomatfarget/oransjerød. Jeg bestilte den, og returnerte den like fort pga. fargen.
Gjest Gjest_Månestråle_* Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Nei, er det sant!!! Uff! Den ser jo så fin ut. Noen som har den i grønt??
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Den kåpen er ikke rød i virkeligheten, men mer tomatfarget/oransjerød. Jeg bestilte den, og returnerte den like fort pga. fargen. ← Så den på butikken i dag, og den er virkelig tomatfarget ja! Bilder kan jaggu lyve. julenissen
Gjest Gjest_Månestråle_* Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 Jeg har avbestilt den i rødt. Dere som har sett den i butikken, har dere sett den i grønt? Hvordan ser den ut?
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 Jeg har avbestilt den i rødt. Dere som har sett den i butikken, har dere sett den i grønt? Hvordan ser den ut? ← Den er finere i grønt enn i tomatrød. Grønnfargen er litt moseaktig, synes jeg. I hvertfall ikke knallgrønn.
Gjest Gjest_Månestråle_* Skrevet 5. september 2006 #9 Skrevet 5. september 2006 OKI, takk for svar. Kanskje jeg bestiller den i mosegrønt da. Har 25% rabatt på et plagg som jeg har lyst til å bruke, og tenkte at det kunne være kjekt å skaffe meg enda en ny vinterkåpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå