Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Hva mener der bør være der? Jeg har lyst til å fylle inn det vi mangler, men er litt usikker på hva som bør være der. Vi har alt for mye av melkebaserte, søte likører, må fylle på med noe annet! Ellers har vi whisky, vodka, rød/hvit vin, gin, malibu, eplelikør, kaluha.. Vurderer å kjøpe campari og cognac (men liker ikke cognac selv) på neste reise.. Hva finnes i deres barskap? Trenger litt inspirasjon, tid for å utvide repertoaret litt!
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Vi har vin (rød, hvit, rose), champagne, pastis, martini, whisky og diverse vodka i alle fall. Gidder ikke reise meg opp for å sjekke hva annet vi har
brumma* Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Vi har vodka, gin, rom, baileys, kahluah og whisky. Og rødvin såklart!
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 (endret) Vi har ganske mye forskjellig i barskapet; selv om det ikke er så mye som egentlig blir drukket, så er det greit for miksing av drinker. Fra hukommelsen har vi: Whisky (både single malt og blended), cognac (flere ulike), gin, vodka, hvit rom, tequila, hvit og rød vermut, amaretto, kahlua, Bailey's, sambuca, angostura bitter, curacao. I tillegg har vi hvit og rød vin, og champagne. Jeg kunne gjerne tenkt meg en flaske akevitt, ouzo og rosévin. Endret 5. september 2006 av Elphaba
Gjest *Snart medlem* Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Vi har dessverre ikke noe barskap der vi bor nå, i stedet står det en flaske whiskey og en rødvin på kjøleskapet.... Vi har derimot et lite lager der vi forhåpentligvis skal bli bosatte, kan ikke huske alt, men det er både vodka, absinth, forskjellige typer baileys, og forskjellige typer rom der.
Gjest AGF Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Hvis dere ikke har Contreau (likør med appelsin) bør du skaffe deg det. Det er kjempegodt i drinker. Ellers har vi mye av det som er nevnt. I tillegg har vi tequila.
diddi Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Vi har ca 10 forskjellige merker singel malt whisky, Et par typer konjakk, Div likør: contreau (appelsin), Bols banan, Bols blue, Heering cherry, Tia Maria (kaffe), Grand Marnier, Kaluha (kaffe), Drambuie (whiskey), La cigarrera (???????), Galliano (vanilje), Baileys (kakao), Bristol cream, Ellers: Div sorter akevitt, Martini extra dry, campari, Jägermeister, Portvin, Gin, Vodka. Det var lenge siden jeg hadde tatt en kikk i skapet gitt. Det går mest gin & tonic m/ is og limskive, vodka & russian, portvin, rødvin, hvitvin, musserende vin, whiskey (til gubben) og øl. Så kjøpte vi en tid disse drinkemikserflaskene i butikken. Mye godt der (blander med gin eller vodka, og juice, spite eller cola)
Leanne Skrevet 9. september 2006 #8 Skrevet 9. september 2006 Vi har 3-4 typer vodka, konjakk, whiskey, bacardi razz, rød og hvit vin, martini asti, baileys, pisang ambon, baileys, tyrker, jäger meister, absinth, og div. likører bakerst i skapet tror jeg... Lenge siden jeg har vært inne der... + noen flasker med sånn rose lime blandevann, battery.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 9. september 2006 #9 Skrevet 9. september 2006 Rødvin, hvitvin, rom, vodka, kahlua, baileys og en kokoslikør. Vi burde absolutt hatt litt whisky.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå