Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Jeg fikk anbefalt dette produktet av frisøren, men jeg lurer på om noen her vet om det finnes tilsvarende produkt fra Redken.
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Det finnes vel noe liknende både i All Soft (Soft Ends) og Clear Moisture (Moist Ends), tror jeg?
Gjest Cosmic Girl Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Jeg bruker All Soft fra Redken, og er kjempefornøyd
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Jeg bruker anti-snap fra Redken (ikke bare i tuppene, men primært der) og den er helt super! Glemte å ta den med meg på ferie i sommer, og det ble krise... Håret mitt så ikke ut i to uker!!!
Gjest Lanyah Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Jeg bruker anti-snap fra Redken (ikke bare i tuppene, men primært der) og den er helt super! Glemte å ta den med meg på ferie i sommer, og det ble krise... Håret mitt så ikke ut i to uker!!! ← Denne skriver jeg under på! Anti- Snap fra Redken er egnet for å ha i tuppene! Den er knall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå