Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken type støvletter ville dere ha satset på i høst dersom dere bare skulle kjøpe ett par? Har fra før et brunt par høye støvletter med ganske lav hæl, så jeg vurderer å kjøpe et par sorte i høst. Men bør jeg velge høy eller lav hæl, høyt eller lavt skaft, med eller uten masse sømmer, kanskje med snøring? Ønsker først og fremst å bruke støvlettene til skjørt og kjoler (hverdagskjoler/genserkjoler), dersom jeg skal ha høye hæler til bukse kommer jeg nok til å kjøpe et par ankelboots.

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville valgt et par som er høye, smale i skaftet, med høy hæl (ikke stilett), og rund tå. Jeg har et par slike som jeg kjøpte i vår, og jeg elsker dem.

Lille Vinkel har veldig mye fint nå, synes jeg. :)

Skrevet

Skriver under på Elphabas innlegg.

Fargevalg burde väre mörkere enn fjorårets - ikke denne gul-brune moddelen som alle hadde i fjor. Kjör mörkebrunt/cognak/rödbrun

Skrevet

Jeg kjøpte noen kjempe kule fra Betty Blue i sånn svart/grå farge med bittelitte grann strass på,lav hær og rund tå. Ligner litt på motorsykkelstøvletter.

Skrevet

Jeg har et par sorte som er slik som Elphaba beskriver, med en liten omgang med skopuss burde disse da fungere greit :)

Men, de er ikke verdens beste å gå i dessverre, så kanskje jeg skal lete etter noen nye. men jeg elsker disse støvlettene, og er glad for at jeg altså kan lete etter noen som ligner uten å være helt avleggs (min er jo et par år gamle)

Skrevet
Jeg ville valgt et par som er høye, smale i skaftet, med høy hæl (ikke stilett), og rund tå.

Helt enig! :Nikke:

Jeg kjøpte etpar slike på Bianco for ca en måned siden. Jeg er kjempefornøyd!

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg et par svarte, klassiske. Går ikke i motefella igjen i år. Syns generelt det er vanskelig å finne støvletter som er smale nok i skaftet, og ikke har altfor høye hæler (max 5 cm). Har kjempepinglete legger, så jeg tar gjerne imot tips.

Skrevet
Noen som har noe bilde eller?

Mine ligger dessverrre ikke på Bianco sine hjemmesider, ellers skulle jeg gladelig ha lagt ut link! :Nikke:

Skrevet

Jeg ville kjøpt grå eller sorte støvletter med rund tupp, høy hel og langt skaft uten masse sømmer eller annen pynt.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet
Jeg ville valgt et par som er høye, smale i skaftet, med høy hæl (ikke stilett), og rund tå. Jeg har et par slike som jeg kjøpte i vår, og jeg elsker dem.

De hørtes perfekte ut. Hvor kjøpte du dem?

Skrevet
De hørtes perfekte ut. Hvor kjøpte du dem?

Roots, men det var i mars, eller noe slikt. :)

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

:)

Jeg får ta en kikk der da. Kommer ikke inn på kolleksjonen på hjemmesiden deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...