Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig intressert i dette emnet og tror på at vi mennesker har levd flere liv. Kan ikke si jeg er religiøs heller, men liker å tro at vi har en karma.

Jeg sendte inn opplysninger om meg selv til en som skulle stille et horoskop til meg. Det var nok bare svada, men han fant ut at jeg hadde levd flere liv, og han hadde skrevet veldig detaljert om det livet jeg liksom hadde levd i Sverige på 1500-tallet. Det var en flott historie som jeg skulle ønske var sann :lol:

Det jeg nå lurer på er hvordan kan jeg virkelig finne ut om jeg har levd flere liv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror også på reinkarnasjon, og tviler ikke på at jeg har levd flere liv. Hvordan jeg skule finne ut detaljer om disse vet jeg ikke, ei heller om jeg vil.. Føler vel at underbevisstheten vet det som er å vite. :wink:

Men, mange sverger jo til regresjonshypnose, da...

Gjest sexysadie
Skrevet

Ikke vet jeg om jeg har levd før, men d som er skikkelig skummelt er at d på Bamborough Castle i Nortthumberland finnes ett portrett av en kvinne som kunne vært meg.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg tror at man har levd før og at de personene man omgir seg med og møter i løpet av dette livet har man også truffet før. Det tok meg ett møte med mannen min og jeg visste at det var han jeg skulle gifte meg med. Vet også når det kommer til å oppstå dype, nære vennskap. Av og til treffer jeg personer som jeg føler en umiddelbar antipati mot som er helt uforklarlig.

Jeg tror også man treffer de samme utfordringene i liv etter liv til man lærer å takle dem før man til slutt går over i den "evige hvile". Snarere himmelen enn helvete.

Det er litt for mange uforklarlige historier om "å ha vært her før " og om mennesker ( barn også ) som har kunnet fortelle sanne historier om en gravsten eller et sted og også snakke fremmede språk. Klart vi lever flere liv.

Skrevet

Til alle dere som ønsker at vide om dere har haft tidliger liv kan jeg bare sige en ting hypnose er tingen det er det som normalt bliver brugt, ofte må man ha en 12 timer hos en som kan hypnose mange psykologer lære det og bruger det på sine patienter... må nok regne med at bruge en rundt 6000 kr eller mere på timer der findes et par stykker her i lande som skulle være svært gode har jeg hørt....

ønsker dere lykke til

er nu ikke sikker på at jeg ville stole helt på dette med du levede på 1500 tallet ta det med et gram salt, hvis du går under hypnose så bliver det taget op på bånd så du selv kan høre det bagefter.....

Gjest Gjest 77
Skrevet

Hei dere!

Synes også at dette er et interessant tema.

Fikk en gratis utgave av bladet Alternativ rett før jul. Bak i bladet er det en del annonser om folk om utøver forskjellig ting/tjeneter. Det var en mann der som annonserte at han kunne sette opp ditt karmiske horoskop. Må innrømme at annonsen ngjorde meg nyskjerrig. Har veldig lyst til å få tilsendt et slik en dag. I annonsen nstår det at han kan finne din karmiske oppgave i livet, dine beste prerstasjoner i tidligere liv, den nkarmiske leksen som du behøver å lære i dette livet og uforløste tidligere-liv-minner. Det koster 550 for å få stilt et slikt horoskop + porto.

Har veldig lyst til å prøve, men har liksom ikke fått meg til å gjøre det enda.

Skrevet

kære gæst 77

jeg synes denne anonce er veldig skeptisk der er veldig få mennesker på denne jord som kan gøre disse ting hjemme fra uden at være i kontakt med personen selv, synes den love for megt for for lidt penge, det er meget vigtig at man bruger en person som har bevis på sin evne folk med evner som f.eks parapsykologi kan få bevis/diplom for sin kunnen så man er sikker på at man ikke står overfor en svindler så vær veldig forsigtig når det gælder valg af menneske, et horoskop kan han nok stille dig det tvivler jeg ikke på men det med dit kald osv ja det er jo noget man selv skal finde ud af med tiden og forrige liv nej den skal han nok længre ud på landet med...

det finder du ikke i horoskop men ved hjælp af helt andre ting....

men lykke til og helt klart prøv men kig godt igennem anoncer og når du rigner så spør om de kan bevis sine evner ved f.eks at de er organiseret

Skrevet

Det var det jeg gjorde. Jeg betalte 300,- for å få tilsendt info om horoskop og tidligere liv. Det med tidligere liv kom som en bonus, noe jeg ikke visste fulgte med. Men jeg tror ikke på det han skrev om det.

Det sto at han kunne finne ut flere av mine tidligere liv hvis jeg sendte med noen hårstrå, fingeravtrykk og betale 500,- kr kunne han meditere om meg. Skulle også gi ham info om min vekt og høyde. Det horoskopet ble jeg også litt skuffa over. Jeg fylte ut klokkeslett for da jeg ble født men de tok det ikke med i horoskopet mitt. Acendanter gir lite riktig eller usikker info om horoskopet sa denne mannen fra India. Dr Singh.

Føler meg dum og lurt! :oops:

Skrevet

Jeg heller mer i den tro, at vi arver hukommelsen til våre forfedre.

Det er så mye som er arveligt.

Jeg trodde jeg hadde levd i England i et tidligere liv.

Helt til jeg fant ut at mine forfedre kom fra England.

Men, man kan jo aldri hvite. :roll:

Skrevet

Jeg tror på at jeg har levd tidligere liv, men sammtidig tror jeg at det er en grunn til at jeg er "tilbake" nå... Kunne godt ha tenkt meg å gå under hypnose for å finne ut mer om mine tidligere liv. Men det er så mange der ute som gir seg ut for å være noe de ikke er.... Altså at de kan mer enn de kan... Høres litt dumt ut... (Problemer med å formulere meg i dag... :ler: ) Forstår dere hva jeg prøver å si? :oops:

Skrevet

Hei.

Jeg fikk også tilsendt en slik historie om et av mine tidligere liv engang.

Historien var "god", men jeg bare følte at det hele var svært usansynlig til å skulle være meg. Jeg har bl.a. en del personlige ting i livet mitt i dag, som bare ikke kunne vært slik om jeg skulle ha levd dette livet, han beskrev... Selvsagt kan jeg ikke være bastant på dette, men han tilbydde også å finne 1-2 av mine andre liv, før dette for meg.. til en viss sum. Jeg tok aldri dette tilbudet, men er fortsatt nysjerrig. Hypnose kunne vært intresant for meg, men har dere noen anbefalinger?

• 7 år senere...
Skrevet

For ikke så mange år siden ble denne tråden startet, det ser ikke ut til at det var mange skeptikere på den tiden :)

Tror vi skal se på det som positivt at de overtroiske ikke tør svare på spørsmål lengre, det betyr kanskje at de kapitulerer?

Skrevet

For ikke så mange år siden ble denne tråden startet, det ser ikke ut til at det var mange skeptikere på den tiden :)

Tror vi skal se på det som positivt at de overtroiske ikke tør svare på spørsmål lengre, det betyr kanskje at de kapitulerer?

Kanskje det? Eller kanskje de trekker over på Nyhetsspeilet?

Gjest Tidssone
Skrevet

Eller så er det en mulighet for at overtroiske vet at de bare tror og bruker denne troen i ro og fred for seg selv, mens de som ikke er overtroiske er helt overbevist om at de sitter på den eneste sannheten og dermed er på hugget for å misjonere sannheten ved enhver anledning?

Skrevet

Eller så er det en mulighet for at overtroiske vet at de bare tror og bruker denne troen i ro og fred for seg selv, mens de som ikke er overtroiske er helt overbevist om at de sitter på den eneste sannheten og dermed er på hugget for å misjonere sannheten ved enhver anledning?

Jeg syns ikke det virker videre sannsynlig.

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg syns ikke det virker videre sannsynlig.

Kom og få en suss, i stedet for å bry det lille hodet ditt med sånne store, kompliserte problemstillinger.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei Gjest_Mzfire!

Ville bare understreke for deg at når regresjonsterapeuten er flink, kan du komme tilbake til tidligere liv allerede i første time. Hun jeg har brukt koster 800;- og bruker 2 timer for å gi meg som "pasient" muligheten til å snakke både før og etter regresjonen. Hun vil heller ikke komme med ledende spørsmål, men si ting som: "Hvor er du nå? Hvordan ser det ut der?" Hva heter du?" osv. Hun/han skriver ned alt du sier, og det får du gjerne tilsendt på mail noen dager senere.

Jeg har fått se flere liv, og det er utrolig interessant OG morsomt! Samtidig skal du vite at du bør være forsiktig hvis du har opplevd traumer som enda ikke er bearbeidet. Jeg har selv hatt posttraumatisk stressyndrom i flere år, og i en slik tilstand er man allerede så sårbar at man bør forholde seg til DETTE livet, først og fremst. Derfor ventet jeg flere år før jeg prøvde det, selv om jeg hadde trodd på reinkarnasjon i mange år allerede da jeg prøvde det første gang;-)

Regresjonsterapi er best for dem som har mønstre de ikke forstår i nåtiden. Det kan være angst, depresjoner, skyldfølelse osv. som de ikke finner noe grobunn for i dette livet. Jeg har bl.a. aldri vært fattig, men gråt alltid da jeg lest piken med svovelstikkene da jeg var liten. En liten "reise" til Englands 1800-tall, under transe, forklarte dette. Jeg bodde på gaten og sultet i hjelp som 11-12 åring. Hadde bulimi frem til den regresjonen, måtte bare spise og spise hele tiden (og så kaste opp). Vanlig psykoterapi fungerte ikke for denne lidelsen, for det fantes faktisk ingen psykologisk forklaring på hvorfor jeg måtte spise så mye hele tiden. Etter regresjonen, tok terapeuten meg til den andre siden (stedet vi er mellom reinkarnasjonene), og der fikk denne lille jenta ta i mot næring fra flere åndeguider som kom gående - resultat: Jeg har ikke kastet opp én gang siden, heller ikke overspist. Tror faktisk ikke jeg spiser gotteri/sjokolade mer enn annenhver måned eller noe, - tenker faktisk ikke på det engang. Deilig!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...