Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Jeg var på en Pandurobutikk i går og skulle kjøpe maljer, men det visste ikke jentene der hva var for noe. Noen som vet hvor man kan kjøpe pyntemaljer?
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Det er slike du bruker til korsettsnøring o.l.? Det kjøpte jeg på tekstilbutikker (har bare kjøpt i 2, en i kr.sand og en i mandal, men det finnes da)
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Nei,eller jo, det heter kanskje maljer det også, men jeg tenker på sånne til scrapbooking..... sånn som dette: http://www.scrappegleder.no/product_info.php?products_id=258 Det finnes så mange kule der ute, men hvor kjøpes de??
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Ajaj, aldri sett slike før Men kanskje de også finnes i tekstilbutikker? Eventuelt hobbybutikker :-)
Gjest Fjellsippa Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Sjekk på www.sgshobby.no. Der kjøpte jeg maljer. Kjøpte også ei maljetang som gjorde jobben mye enklere. Anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå