Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Men det er jo så mye boblevester i butikkene...? :klø:
Gjest Revenka Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Jeg har en i mørkebrun med hette og juksepelskrage. og den er kjempelekker. Syns ikke det er ut.
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 ja jeg trodde at alle typer vester var in nå jeg, det ser i alle fall sånn ut i butikkene.....
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #9 Skrevet 5. september 2006 Hvis det er overalt i butikkene, så er det mest sannsynelig in ja!
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2006 #10 Skrevet 5. september 2006 Ja det var det jeg tenkte også, men så var det ei som sa at det var heeelt på bærtur, så da tenkte jeg at jeg skulle sjekke......
Gjest synseren Skrevet 5. september 2006 #11 Skrevet 5. september 2006 Hvis du liker boblevester selv er det inn. Hvis ikke er det ut .
Gjest Catwoman Skrevet 6. september 2006 #12 Skrevet 6. september 2006 Jeg har en hvit boblevest som jeg har hatt et par år, og jeg kommer ihvertfall til å bruke den i høst og. Den er fin, dessuten er den ganske praktisk. (kan være litt vanskelig å få veska til å henge på skuldra bare) Men i utgangspunktet er jeg absolutt ikke noe vestemenneske.
Arwen Skrevet 6. september 2006 #13 Skrevet 6. september 2006 Jeg har en boblevest fra bik bok som er åtte år gammel jeg brukte den igjen i fjor og da var det flere som spurte hvor jeg hadde kjøpt den. Litt lengre modell enn de som er nå, sikkert derfor. Boblevester er vel fortsatt in sånn som jeg har forstått det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå