Gå til innhold

Hvordan vet man om det er verdt å satse på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har vært sammen med en mann i rundt 1 år nå, og forholdet har nådd ett punkt hvor det begynner å bli på tide å ta valget på å satse eller ikke.

Problemet er at jeg rett og slett ikke vet...

Vi har masse godt sammen, og noen ting som ikke er fullt så godt, slik som alle andre.

I PMS periodene mine dukker alle de mindre gode tingene opp til overflaten, bl.a begynner jeg å tvile på hans følelser for meg. Det er flere ting som gjør at jeg tviler, men de ønsker jeg ikke å gå inn på akkurat nå. Mesteparten av tiden så er det lite tvil fra min side, mannen er kjærlig, omtenksom, og flink til å gi omsorg.

I periodene hvor jeg tviler forsøker jeg å prate med han om dette, men jeg får aldri noe skikkelig svar. Svarene blir alltid vage og uklare, og jeg får ikke noen klare svar uansett hvor mye jeg prøver å be om dem. Han har heller ingen klare forestillinger om fremtid sammen, eller ikke sammen. Veldig mye at ting skal taes som de kommer.

Dette får meg til å tvile på om jeg skal satse på dette, jeg vil jo ikke bruke flere år av livet mitt på å finne ut at det ikke er liv laga, og det at jeg tviler på om jeg vil satse får meg til å tvile ennå mere. Er det ikke slik at man vet det om man treffer noen man vil satse på? Skal det være så mye tvil?

MVH

Forvirret

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg visste at min kjære var mannen jeg ville ha da jeg så ham første gang. Han gikk forbi på gaten. Og snudde, gikk tilbake og satte seg for å prate med meg.

Har aldri tvilt, selvom vi har vært gjennom veldig vanskelige perioder. Det å ikke skulle være sammen har aldri vært et alternativ.

Godt mulig vi er både heldige og unormale. Men jeg har i alle fall vært i forhold før, og da var jeg ikke sikker. De forholdene varte altså ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...