Gjest virgo Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Hei Lurer på hva mannfolk tenker, hvordan de fungerer. Har en del problemer med min.. Jeg ukependler... og i helgene er alt bare fryd og gammen, men med en gang jeg har kommet på hybelen starter bråket, jeg blir beskyldt for utroskap, jeg prioriterer feil, jeg setter han bak alle andre... osv... lurer på hvordan jeg skal få han til å forstå at det er han jeg vil ha, ikke alle andre. prøver å snakke med han om hvordan jeg føler. blir bare så utrolig sliten av å ha mistanken over meg hele tiden.... hva gjør jeg??
LilleMy Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Vet ikke, jeg. Har aldri forstått meg stort på de heller. I mitt neste liv tror jeg mer på å være lespe, da antar jeg at man unngår mange konfrontasjoner?!
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Det er jo tydelig at han er sjalu. Du må snakke med ham, spørre om hva som gjør så utrolig vondt at han ikke takler at du er borte. Spørre hvorfor han ikke stoler på deg, om han har en konkret mistanke. Om dere ikke klarer å snakke sammen selv, så få en tredjeperson inn som kan hjelpe dere. Lillemy: Det er nok flest kvinner som har akkurat denne typen reaksjoner, så det å bli lesbisk hjelper ikke
Laina Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 I mitt neste liv tror jeg mer på å være lespe... ← *kremt* Å lespe er en tale feil... Lesbisk-lesbe er legning. Beklager, er litt opphengt i rettskriving.
Laina Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Jeg tror ikke problemet ditt har med kjønn å gjøre. Heller at mannen er litt usikker og sjalu.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Du har funnet deg et dårlig og sjalu eksemplar av arten. De fleste menn kommer ikke med slike ubegrunnede beskyldninger. Vær litt mer kresen neste gang du velger partner.
LilleMy Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 *kremt* Å lespe er en tale feil... Lesbisk-lesbe er legning. Beklager, er litt opphengt i rettskriving. ← Så det i det det gikk inn, men gadd ikke gå tilbake. Irettesettelse på sin plass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå