Gå til innhold

Hjelp, får ikke tak i drømmebilen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av en eller annen merkelig grunn

har vi hengt oss helt opp i at vi skal kjøres i en

Hummer :overrasket: på bryllupsdagen.

Fikk nettopp svar fra den eneste jeg visste om som har en Hummer at han hadde sluttet med bryllupskjøring :sur:

Nå vet jeg virkelig ikke hvor jeg skal finne noen som vil gjøre dette.

Håper noen av dere har en idee.

Har du tips om eventuelle andre tøffe 4-hjulstrekkere man kan leie, sier jeg takk takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, trodde jeg hadde det på profilen....

OSLO

Skrevet

Jeg vet det finnes minst en Ford Excursion i limousinversjon til leie i Oslo, men jeg husker ikke hvem som har den. Hvis du er interessert kan jeg imidlertid høre med min kjære når han våkner. Han og noen kamerater leide den som transport under 5-mila i Holmenkollen nå i vinter ( :overrasket::ler: ) og jeg tror ikke det var så alt for dyrt...

Skrevet
Jeg vet det finnes minst en Ford Excursion i limousinversjon til leie i Oslo, men jeg husker ikke hvem som har den. Hvis du er interessert kan jeg imidlertid høre med min kjære når han våkner. Han og noen kamerater leide den som transport under 5-mila i Holmenkollen nå i vinter ( :overrasket:  :ler: ) og jeg tror ikke det var så alt for dyrt...

Kjempe interessert!

Skrevet
Kjempe interessert!

OK! Da skal jeg høre med ham i morgen tidlig og gi deg tilbakemelding.

Skrevet

www.limo1.no og bislet bilutleie har Ford Excursion. Vi har leid hos Limo1! Det er en sinnsykt kul bil. Venninnen min hadde den i bryllupet sitt nå i sommer. Tre sofaer og plass til 9 stk!!

Limo1 er billigere enn Bislet. :hoppe:

Gjest HP-nerdinnen
Skrevet

vi ville å ha hummer til bil...

dreiv å sjekka opp priser, å det jeg fant var 5000 for leie av bil + 1000 kr timen....

(husker ikke hvor det var men tror jeg bare søkte på hummer (humvee) utleie)

dette var i oslo så det var uaktuellt for oss som bor 2 timer unna...

det værste av alt er at naboen til mamma har hummer, men den var bare 2 seter, så vi fikk ikke brut den!!!! :grine:

Skrevet
www.limo1.no og bislet bilutleie har Ford Excursion. Vi har leid hos Limo1! Det er en sinnsykt kul bil. Venninnen min hadde den i bryllupet sitt nå i sommer. Tre sofaer og plass til 9 stk!!

Limo1 er billigere enn Bislet.    :hoppe:

Vet du hvor mye det kostet?

Skrevet (endret)

Vi betaler 5500 kr, og det er 30 min utenfor Oslo. Da har vi bilen med sjåfør i 3 timer. Det holder mer enn nok. Bislet tar mye mer. De tar 6950 for 3,5 timer i Oslo. Og så må du betale 500 kr for å få bilen pyntet. Hos Limo1 er dette inkludert. Prislisten finnes på www.limousine.no Bilen er helt rå. Gleder meg til å cruise rundt i den på vei til lokalet vi skal ha festen. Er visstnok et utrolig bra anlegg i bilen som man styrer selv. Så ta med bra musikk og litt drikkevarer! :Nikke: Det skal vi....

Endret av Victori@
Gjest Gjest_Leyla77_*
Skrevet

Limo1 er billigere enn Bislet.    :hoppe:

:hoppe: Dette hørtes skikkelig kult ut.

Spørsmålet er bare om en limo kommer frem til foreldrene mine....Trang vei!

SJekker med dem, jeg

Skrevet

Det er veldig trangt ved kirken der vi skal gifte oss. Men han har visstnok greid det før. De er utrolig flinke til å manøvrere(??) bilen på små veier! Ta en telefon og hør! Han hos Limo1 er utrolig hyggelig i hvert fall!

Skrevet

Jeg falt veldig for den søvlgrå limoen jeg da.

Skrevet

Det tok litt tid før jeg fikk spurt, så jeg ser du har fått svar allerede, men gutta hadde i hvert fall leid hos Bislet Bilutleie. De betalte ca. 2.500 for tre timer, men det kan selvfølgelig ha sammenheng med at dette var tidlig en lørdag morgen i mars...

Skrevet
Utleie av Hummer

Bare ring disse! De leier ut Hummer H1, med sjåfør !!!!!!!!  :)

Det var denne jeg fikk mail fra om at de hadde sluttet med bryllupskjøring :grine:

Venter på pris på Ford Excurcion nå.... Spennende!

Er det noen som vet om H1, bare si fra for det!

Skrevet
Det tok litt tid før jeg fikk spurt, så jeg ser du har fått svar allerede, men gutta hadde i hvert fall leid hos Bislet Bilutleie. De betalte ca. 2.500 for tre timer, men det kan selvfølgelig ha sammenheng med at dette var tidlig en lørdag morgen i mars...

Takk likevel, Leo :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...