Gjest Sint nå! Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 lett er det ikke. gi meg noen tips eller råd. traff ei dame før sommeren og hadde en fantastisk sommer sammen med henne... men nå er det godt en stund og hun har vaklet mye fram og tilbake... og det er noe jeg ikke aksepterer lengere. har fortalt til henne at jeg trekker meg ut og at hun får finne ut av dette, kanskje jeg er der vis hun finner ut av det da... det har jo pågodt ei stund og hele tiden så sier hun at hun vil at jeg skal være der ol.. men jeg vet ikke snart om dette er noe å satse på! men det som er rart oppi det hele er at hun sier at vi kan vell være venner hm... da svarer jeg bare at venner har jeg nokk av. etter som jeg forstår vil hun ha en bekreftelse at jeg er der som venn noe jeg ikke er så inntrisert i, har sagt i fra om dette. men hun skal altså ha meg som en venn... jeg vet at hu blir fort fortvilet eller sjalu vis hun vet at jeg er ute en tur på byen ol... håper på at jeg får noen svar som jeg kan vurdere!! PS: liker ikke å gå på gress!!!
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Er dere gamle, Var dere venner/bekjente før dette begynte ? Har hun truffen noen andre gutter samtidig som hun har truffet deg.. Har dere oppført dere som kjærster eller venner når dere har vært i lag ? Og hvis hun sier at hun bare vil være venner, så er det en hvis sjangs for at hun mener det.
Gjest Sint nå! Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Er dere gamle, Var dere venner/bekjente før dette begynte ? Har hun truffen noen andre gutter samtidig som hun har truffet deg.. Har dere oppført dere som kjærster eller venner når dere har vært i lag ? Og hvis hun sier at hun bare vil være venner, så er det en hvis sjangs for at hun mener det. ← Det hele startet som "kjærester" og hun viste meg sider som om jeg ikke kunne missforstå... og vi er ikke unge
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Spørr en av veninne hennes om de vet noe, mulig de har svare på gåten...
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Har hun nettep vært i et forhold ? og kansje vil være litt singel en stund til..
Gjest Gjest_Tutta_* Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Vi jenter er ikke bare å bli klok på : )) hvilken mennske type er hun da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå