Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Har nettopp stripet håret ,det er blitt tørt og stivt som høy- Hva slags kur er best av Redken? Clear Moistur water rush eller Extrem Rescue Force? Eller begge? en er fukt og den andre protein. Noen som har erfaring med de?
Gjest Blanca Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Ja takk, begge deler. Har ingen erfaring med de kurene du skriver om, men om håret ditt er behandlet og bærer preg av det vil jeg anbefale deg å bruke både fukt- og proteinkur.
Gjest Lanyah Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Jeg ville valgt Extrem Rescue Force, proteiner er viktig når du har stripet håret. Det er viktig at du tilfører mest proteiner. Fuktighet er mindre viktig, visst du har tørt\brusete hår fra før av, da kan du godt kombinere de litt. Fuktighet forbedrer utseendet på håret. Proteiner forbedrer oppbygging og kvaliteten på håret. (Sånn kort sagt...)
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Hvis du bruker Extreme Rescue Force på et hår som bare er litt slitt, vil håret oppleves som strå etterpå; det blir tørt og stivt pga. overdose proteiner, som igjen kan få håret til å knekke. Hvis du ikke har så ødelagt hår, ville jeg holdt meg langt unna den kuren. Hos meg står den innerst i skapet av akkurat den årsaken. For mye proteiner gjør vondt verre. Hvis håret ditt derimot er herpa, bør du bruke en skikkelig fuktighetskur etterpå, for eksempel All Soft fra Redken.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 tror jeg må ha begge.. Mitt hår er vell både tørt og frizzy ,men etter dtripinge på freda er det stivt og hardt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå