mee mee Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 noen ting som jeg absolutt ikke liker er: blåskjell! blåmuggost sopp du da?
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 (endret) Blåskjell (syns konsistensen er ekkel) Snegler (syns konsistensen er ekkel. OK med en, men når man må ta seg sammen for å spise er vitsen borte syns jeg). Mat med ekkelt navn (blodpudding, osv) lever (ekkel konsistens igjen) Eplemost Ingefærøl raspeball/Kompe/Gomle (aldri smakt, men ser så utrolig ekkelt ut) Endret 4. september 2006 av Kosemose
Arkana Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 - skalldyr - blodmat og innmat - blåmuggost - komler - pinnekjøtt - fenalår - vin (men bruker i matlaging) - kaffe og te (lakrisrot-te er godt da)
La Luna Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 raspeball/Kompe/Gomle (aldri smakt, men ser så utrolig ekkelt ut) ← Du kan jo ikke si du ikke liker det når du aldri har smakt det, vet du Ananas! Æsj og fysj!
Krista83 Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Bernaise saus liker jeg ikke, eller så er mye av det de over her nevner heller ikke så høyt på min liste, bortsett fra fenalår, komle og pinnekjøtt da. NAM
Gjest Gjest1 Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Jeg liker noe kjøtt, men spiser ingenting av det. Var flink jente og smakte på litt sjømat i sommer, og jeg som alltid har trodd krabbe var godt - NEIDA... Ellers; Ananas Sopp Jarlsbergost (må være stekt på en pizza, da går det greit) Rosenkål (satte en i halsen som barn, så de er boikottet etter det) Grapefruktjuice (jeg og en venninne brukte det som blandevann en overnatting på ungdomsskolen - kokosnøttalkohol med grapefruktjuice = kvalme og oppkast) Pepsi Max og andre light-bruser Seven Up (han som lagde den smaken må jo være syk i hodet sitt) Denne listen kan bli veldig lang, men sliter med å vri hodet akkurat nå
Belit Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Østers (som å spise utrolig store buser) Snegler (smaken er egentlig helt grei, men konsistensen er plagsom) Brissel (forferdelig konsistens) Ansjos (greit hvis det er blandet i mat og usynlig) Sild Kapers (disse skal jeg gi nye sjanser til jeg har vent meg til dem...) Søte drinker (kvalmt) Av de ovenstående tror jeg nesten brissel er verst.
miow Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 Oliven Skalldyr Snegler Tja.. er temmelig altetende ellers.
Gjest Lanyah Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 Det er mye, men det jeg kommer på i farten nå er; Blåskjell Kaviar Blodpølse Blåmygg ost Brunost Dravle Hakkasteik Sild Smalahove
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2006 #10 Skrevet 4. september 2006 Du kan jo ikke si du ikke liker det når du aldri har smakt det, vet du Ananas! Æsj og fysj! ← Jodet kan jeg Glemte: Østers. Aldri smakt det heller
Gjest Gjest1 Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 (endret) Jeg liker noe kjøtt, men spiser ingenting av det. Var flink jente og smakte på litt sjømat i sommer, og jeg som alltid har trodd krabbe var godt - NEIDA... Ellers; Ananas Sopp Jarlsbergost (må være stekt på en pizza, da går det greit) Rosenkål (satte en i halsen som barn, så de er boikottet etter det) Grapefruktjuice (jeg og en venninne brukte det som blandevann en overnatting på ungdomsskolen - kokosnøttalkohol med grapefruktjuice = kvalme og oppkast) Pepsi Max og andre light-bruser Seven Up (han som lagde den smaken må jo være syk i hodet sitt) Denne listen kan bli veldig lang, men sliter med å vri hodet akkurat nå ← Edit: Og OLIVEN! Endret 4. september 2006 av Frysepulver
Ciara Skrevet 4. september 2006 #12 Skrevet 4. september 2006 Liker ikke Brun saus Hvit saus (ja, jeg har generelt problemer med saus) Rømmegrøt Lutefisk Solbær Kålrotstappe Ertestuing Surkål
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2006 #13 Skrevet 4. september 2006 (endret) Jeg er kresen Jeg liker ikke (blant annet): Fårepølse Fenalår Mårrpølse Svartpølse Gammelost Blåmuggost Sopp Lever Torskerogn Auberginer Grapefrukt Crabstix Stangselleri Sild - alle typer Kaviar Sylte Erter Linser Byggryn Eplekake Rødbeter Karri Ingefær Ansjos Kapers Hvalkjøtt Aspargessuppe Multekrem Ertestuing Joikakaker Kyllingpølser Spagetti ala Capri Banos Kulturmelk Appelsinmarmelade Appelsinsjokolade Mozartkuler Endret 4. september 2006 av Rosin
Gjest Blanca Skrevet 4. september 2006 #15 Skrevet 4. september 2006 Jeg er ikke spesielt kresen, det eneste jeg kommer på er multer, vannmelon og sardiner.
Ciara Skrevet 4. september 2006 #16 Skrevet 4. september 2006 Jeg er ikke spesielt kresen, det eneste jeg kommer på er multer, vannmelon og sardiner. ← Å, multer hadde jeg glemt. Vannmelon derimot eeeelsker jeg!
MONSTERneeta Skrevet 4. september 2006 #17 Skrevet 4. september 2006 Jeg ser på meg selv som rimelig alt-etende, men jeg spiser ikke: Tyttebær Solbær Surkål Rødbeter Oliven
Gjest gjesta Skrevet 4. september 2006 #19 Skrevet 4. september 2006 (endret) Jeg er nesten like kresen som Rosin Jeg liker ikke (blant annet): Svartpølse Sopp Lever Torskerogn Auberginer Crabstix Stangselleri Sild Makrell Kaviar Eplekake Rødbeter Karri Ingefær Ansjos Kapers Hvalkjøtt Aspargessuppe Multekrem Kyllingpølser Kulturmelk Appelsinmarmelade Marsipan Kokos - ekkel konsistens Sjokoladepudding - ekkel konsistens, jeg vet ikke hva man skal gjøre med pudding, det går jo ikke an å tygge og det går ikke an å bare svelge. Ekkelt. Karamelpudding Fiskepudding Lutefisk Rakfisk Torsk, og egentlig all annen fisk Østers Blekksprut Reker, og annen sjømat Blomkål Brokkoli Oliven Spinat Tyttebær Honningmelon Cola som ikke er Coca Cola Brunt brennevin Rå løk Varm ananas Fettrander på skinke, koteletter e.l. Hmm, etter opptelling er jeg vel minst like kresen som Rosin. Endret 4. september 2006 av ayrabeth
Gjest gjesta Skrevet 4. september 2006 #20 Skrevet 4. september 2006 (endret) Jeg er nesten like kresen som Rosin Jeg liker ikke (blant annet): Svartpølse Sopp Lever Torskerogn Auberginer Crabstix Stangselleri Sild Makrell Kaviar Eplekake Rødbeter Karri Ingefær Ansjos Kapers Hvalkjøtt Asparges Aspargessuppe Multekrem Kyllingpølser Kulturmelk Appelsinmarmelade Marsipan Kokos - ekkel konsistens Sjokoladepudding - ekkel konsistens, jeg vet ikke hva man skal gjøre med pudding, det går jo ikke an å tygge og det går ikke an å bare svelge. Ekkelt. Karamelpudding Fiskepudding Lutefisk Rakfisk Torsk, og egentlig all annen fisk Østers Blekksprut Reker, og annen sjømat Blomkål Brokkoli Oliven Spinat Tyttebær Honningmelon Cola som ikke er Coca Cola Brunt brennevin Rå løk Varm ananas Fettrander på skinke, koteletter e.l. Majones Remulade Hmm, etter opptelling er jeg vel minst like kresen som Rosin. Endret: jeg kommer stadig på nye ting. Jeg er håpløs. Endret 5. september 2006 av ayrabeth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå