Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Hvilke butikker i Oslo har et godt utvalg av DAY og Malene Birger?
Shoegal Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 (endret) En butikk i Niels Juels gate (du ser den fra Skovveien), tror den heter Cosmo eller noe sånt, har veldig bra utvalg av Day Endret 4. september 2006 av Shoegal
Catzy Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Kiman på Paleet har en del. Ellers er det noen som vet det på mote.no http://www.mote.no/archive/index.php/t-586.html Ellers har du Gizmo og Co http://www.henne.no/php/art.php?id=303626 Eller Casa Moda (aner ikke hvor det er). Følger med på denne, har sett bilder av stilige ting fra DAY.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Det ser ut som om Gizmo har klær fra begge disse merkene?... Designers på Steen og Strøm hadde ingenting såvidt jeg kunne se nå.
ashera Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Ta en svipptur med danskebåten istedet, da får du bedre utvalg både i modeller og størrelser...
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 noen som vet hva hjemmesiden dems er? eller evt et sted hvor man kan shoppe online?
Hilde Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 De har også et veldig godt utvalg på Høyer i Karenslyst Alle.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #9 Skrevet 5. september 2006 Ta en svipptur med danskebåten istedet, da får du bedre utvalg både i modeller og størrelser... ← Hvor hvor???
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #10 Skrevet 5. september 2006 Har vært på Gizmo & Co i dag, de hadde ingen av merkene inne... Var innom Companys også. De hadde noe Malene Birger, men bare basisklær. Er det ikke en Høyer i Bogstadveien også? Hvor er Karenslyst Alle? At det skal være så vanskelig å finne et ordentlig utvalg av disse merkene da!
Hilde Skrevet 5. september 2006 #11 Skrevet 5. september 2006 Karenslyst alle er "hovedgaten" på Skøyen, og jeg anbefaler deg å ta turen, butikken er stooor og har et veldig godt utvalg!
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #12 Skrevet 5. september 2006 Har de både DAY og Malene Birger?
Hilde Skrevet 5. september 2006 #13 Skrevet 5. september 2006 Ja, jeg er 99 % sikker på det. I tillegg har de blant annet nora farah, muus, boomerang og ted baker. Du kan jo forsøke å ringe de i morgen, telefonnummeret finner du her.
brumma* Skrevet 5. september 2006 #14 Skrevet 5. september 2006 Er det ikke en Høyer i Bogstadveien også? ← Ikke nå lenger. De hadde opphørssalg i fjor.
ashera Skrevet 5. september 2006 #15 Skrevet 5. september 2006 Hvor hvor??? ← Vet ikke hvorfor du vifter med ironiflagget, men danskebåten går til Danmark og da tenkte jeg på den som går til København. Der får du merkene bl.a. på Illum på hjørnet av Strøget og Købmagergade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå