Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke butikker i Oslo har et godt utvalg av DAY og Malene Birger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En butikk i Niels Juels gate (du ser den fra Skovveien), tror den heter Cosmo eller noe sånt, har veldig bra utvalg av Day :)

Endret av Shoegal
Skrevet

Det ser ut som om Gizmo har klær fra begge disse merkene?... Designers på Steen og Strøm hadde ingenting såvidt jeg kunne se nå.

Skrevet

Ta en svipptur med danskebåten istedet, da får du bedre utvalg både i modeller og størrelser...

Skrevet

noen som vet hva hjemmesiden dems er? eller evt et sted hvor man kan shoppe online?

Skrevet

De har også et veldig godt utvalg på Høyer i Karenslyst Alle. :)

Skrevet
Ta en svipptur med danskebåten istedet, da får du bedre utvalg både i modeller og størrelser...

Hvor hvor??? :ironi:

Skrevet

Har vært på Gizmo & Co i dag, de hadde ingen av merkene inne... Var innom Companys også. De hadde noe Malene Birger, men bare basisklær.

Er det ikke en Høyer i Bogstadveien også? Hvor er Karenslyst Alle?

At det skal være så vanskelig å finne et ordentlig utvalg av disse merkene da! :sur:

Skrevet

Karenslyst alle er "hovedgaten" på Skøyen, og jeg anbefaler deg å ta turen, butikken er stooor og har et veldig godt utvalg! :)

Skrevet

Ja, jeg er 99 % sikker på det. I tillegg har de blant annet nora farah, muus, boomerang og ted baker.

Du kan jo forsøke å ringe de i morgen, telefonnummeret finner du her.

Skrevet
Er det ikke en Høyer i Bogstadveien også?

Ikke nå lenger. De hadde opphørssalg i fjor.

Skrevet
Hvor hvor??? :ironi:

Vet ikke hvorfor du vifter med ironiflagget, men danskebåten går til Danmark og da tenkte jeg på den som går til København. Der får du merkene bl.a. på Illum på hjørnet av Strøget og Købmagergade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...