Chihiro Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Nå har jeg hengt her inne på prøverforumet en stund, så det er vel på tide å gi seg til kjenne. Vi prøver på nr 2, har en gutt på 13 mnd fra før. På 1-årsdagen hans kjente jeg at nå var jeg klar for å bli gravid igjen, og min kjære har vært klar lenge! Dette er altså PP1, og jeg har IKM 8.september. Nærmer seg med stormskritt - denne uken blir spennende!
Pialita Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Hei Chihiro Dette blir spennende! Prøvde dere lenge før dere fikk nr. 1?
Chihiro Skrevet 5. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2006 Hehe, nei, vi prøvde egentlig ikke i det hele tatt. Ingen av oss turde vel å si at "nå skal vi prøve". Jeg hadde sluttet med p-ringen (mest fordi jeg ikke trivdes med den), og så tenkte vi at det som skjer, det skjer. Og måneden etter var jeg gravid. Derfor går jeg nå og tror at vi har "lett for det", og blir sikkert kjempeskuffet hvis det ikke klaffer fort denne gangen (nå har vi jo jobbet aktivt ). Når jeg ser på poden min som sitter og leker for seg selv så gleder jeg meg veldig til at han skal bli storebror .
Glossy Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Sånn hadde vi det og. Første gang ble jeg gravid på første forsøk, men denne gangen lar det seg vente på. Er i pp5 nå og ikke gravid så lang. Trodde og det skulle gå for, men er ikke alltid sånn Masse lykke til!! Håper det klaffer fort.
Chihiro Skrevet 9. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2006 Dette gikk jo helt utrolig fort, testet positivt på torsdag (1 dag før ventet mens) og i dag. Jippi, jeg er gravid! Blir visst maibarn på oss.
Kakao Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 GRATULERER!!! Så deilig at det klaffer så fort, da! Håper du får et fint svangerskap!
Glossy Skrevet 11. september 2006 #7 Skrevet 11. september 2006 Gratulerer så mye!!! Det gikk jammen fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå