Dragona Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Herregud, å fort tida går a.. har klart noe, skal prøve kjole til helga. Finne en i hvertfall og komme tilbake når det er salg.. hehe.. som begynner den 29 i Hamar. Lenger har vi ikke kommet..
*Emma* Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Tiden bare flyyyyyyr.....jeg sitter her og plutselig er det bare 6 mnd igjen....woohoo!!!
Dragona Skrevet 8. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2006 Og i morra skal jeg prøve kjole... Og jeg som er forkjøla og greier.. måtte skje noe.. hehe..
marsy Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 7 1/2 måned igjen!! og jeg synes ikke det er lenge siden vi feiret -1års bryllupsdag
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Herregud - dere har jo masse tid igjen! Nå må dere ikke bli helt Bridzillas da Det går helt fint å planlegge bryllup på mye mindre tid.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Vi hadde fem måneder på å planlegge hele greia og måtte i tillegg byte vigsels- og festlokale tre uker før bryllupet. Vi hadde massevis av tid, det var ikke stress i det hele tatt. Prøv å slappe av litt, det er da ikke så mye jobb å arrangere et bryllup!
marsy Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 det er vel lov å glede seg? er ikke stressa i det hele tatt jeg, har egentlig veldig god kontroll på alt, til tross for at det er mye å ordne. men jeg gleder meg veldig til en fantastisk helg
*Emma* Skrevet 8. september 2006 #9 Skrevet 8. september 2006 Kjære gjest.....selvom noen syns tiden går fort betyr ikke det det samme som at man er stresset. Jeg syns tiden bare blir borte...det er 14 mnd siden vi bestemte oss for at vi skulle gifte oss - nå er det 6 mnd igjen. Jeg GLEDER meg hver dag - men stresser ikke 1 sekund. Det meste har jeg planlagt klart og det hadde jeg faktisk klart i løpet av veldig få uker. Eneste grunnen til at jeg er tidlig ute er at ting faktisk må bookes tidlig for at det ikke skal bli fullt etc
Dragona Skrevet 11. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 11. september 2006 Jeg er ikke stresset eller noe, jeg synes tida bare har gått litt fort, fra å gå fra 1 år til bare 9 mnd.. også er det bare nesten 3 mnd igjen til jul.. hjælpes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå