Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 Er ferdig utdannet helsesekretær for ca. 1 1/2 år siden .Har kun jobbet på sykehus, 2 store sykehus i norge. Det jeg virkelig kunne tenkt meg var på jobbe på legekontor, veldig glad i å jobbe med mennesker . Men hvordan skal jeg få det til . Har jo ikke erfaring av å jobbe på et legekontor. Har selvfølgelig være utplassert der når jeg gikk på skolen, og jeg kan alt som gjøres av lab.undersøkelser, etc. Men noen tips for å få seg jobb på et legekontor? Tuuuusen takk for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 4. september 2006 #2 Del Skrevet 4. september 2006 Tror ikke det er så mange ledige jobber, har ei venninne som er helsesekretær som har var arbeidssøkende en god stund. Men er det ikke bare å følge med etter utlysninger og søke da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #3 Del Skrevet 5. september 2006 Takk for svar! Det er sjelden utlyste stillinger som legesekretær. Hva synes dere om at je feks. tar kontakt med forskjellige legekontorer og til byr meg å jobbe gratis en stund for å få litt praksis?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 5. september 2006 #4 Del Skrevet 5. september 2006 Takk for svar! Det er sjelden utlyste stillinger som legesekretær. Hva synes dere om at je feks. tar kontakt med forskjellige legekontorer og til byr meg å jobbe gratis en stund for å få litt praksis?? ← Du trenger vel ikke nødvendigvis å tilby deg å jobbe gratis, for det kan de utnytte, men skriv en åpen søknad hvos du tilbyr deg å jobbe på ringe/ferie/syke basis og se om du får noe napp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå