Gjest Gjest_hn_* Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Hei! Har noen sett Ebba-kjolen ennå? Hvis ja, var den så fin som du trodde, og hva kostet den?
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Nei, har ikke sett den ennå. Den skulle vel komme i salg i Sverige 4.september, kanskje den kommer litt senere til Norge?
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Jeg vil også ha den kjolen, den er fin. Håper de har den i svart, liker svart bedre enn grått.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Jeg vil også ha den kjolen, den er fin. Håper de har den i svart, liker svart bedre enn grått. ← men du kan jo ha svart topp under, og svarte tights, så blir det så fint atte:)
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Hva er en ebba kjole?? ← Det er en grå strikket genserkjole som ei svensk jente som heter Ebba von Sydow hadde på seg på denne siden HER.
Latee Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Oi den var fin! Hvor kommer den til å selges? Til hvilken pris?
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 Oi den var fin! Hvor kommer den til å selges? Til hvilken pris? ← Det skal visstnok være en H&M-kjole, så da er nok prisen deretter.
Rosenrød Skrevet 5. september 2006 #9 Skrevet 5. september 2006 Gi beskjed hvis noen ser den i Stavanger!
Latee Skrevet 5. september 2006 #11 Skrevet 5. september 2006 Mulig jeg er blind, men hvor står det at det er en H&M kjole?
lillesky Skrevet 5. september 2006 #12 Skrevet 5. september 2006 Det skal visstnok være en H&M-kjole, så da er nok prisen deretter. ← Utrolig lekker kjole!
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #14 Skrevet 5. september 2006 Mulig jeg er blind, men hvor står det at det er en H&M kjole? ← Det sto nevnt en eller annen plass i bloggen hennes. En eller annen gang i august.
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2006 #15 Skrevet 5. september 2006 Det sto nevnt en eller annen plass i bloggen hennes. En eller annen gang i august. ← Og så ble det vel nevnt i en tidligere tråd her inne, det er i hvertfall der jeg har opplysningen fra.
Latee Skrevet 5. september 2006 #16 Skrevet 5. september 2006 Ok bare lurte jeg Håper den kommer i butikkene her...
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #17 Skrevet 5. september 2006 Det er en grå strikket genserkjole som ei svensk jente som heter Ebba von Sydow hadde på seg på denne siden HER. ← Er hun forresten adelig? Siden hun heter von Sydow...?? Sverige har vel fortsatt adel, hvis jeg har forstått det rett? Just wondering... :blunke:
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #18 Skrevet 5. september 2006 Er hun forresten adelig? Siden hun heter von Sydow...?? Sverige har vel fortsatt adel, hvis jeg har forstått det rett? Just wondering... :blunke: ← OT: Ja, tror det. Sverige er et merkelig land. Adel i år 2006?
Skravla Skrevet 5. september 2006 #19 Skrevet 5. september 2006 (endret) Ok, here's the deal: Klänningen kommer ut i butik vecka 36, det vill säga 4 septemeber. Den kommer finnas i alla butiker som säljer Divided. Shoppa loss! Fra hennes side..... Endret 5. september 2006 av Skravla
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #20 Skrevet 10. september 2006 Da er jeg lykkelig eier til en ebba-kjole. Den kommer til å bli mye brukt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå