Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hn_*
Skrevet

Hei!

Har noen sett Ebba-kjolen ennå? Hvis ja, var den så fin som du trodde, og hva kostet den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har ikke sett den ennå. Den skulle vel komme i salg i Sverige 4.september, kanskje den kommer litt senere til Norge? :)

Skrevet

Jeg vil også ha den kjolen, den er fin. Håper de har den i svart, liker svart bedre enn grått. :)

Skrevet
Jeg vil også ha den kjolen, den er fin. Håper de har den i svart, liker svart bedre enn grått.  :)

men du kan jo ha svart topp under, og svarte tights, så blir det så fint atte:)

Skrevet
Hva er en ebba kjole??

Det er en grå strikket genserkjole som ei svensk jente som heter Ebba von Sydow hadde på seg på denne siden HER. :)

Skrevet

Oi den var fin! Hvor kommer den til å selges? Til hvilken pris?

Skrevet
Oi den var fin! Hvor kommer den til å selges? Til hvilken pris?

Det skal visstnok være en H&M-kjole, så da er nok prisen deretter.

Skrevet

Gi beskjed hvis noen ser den i Stavanger!

Skrevet

Mulig jeg er blind, men hvor står det at det er en H&M kjole?

Skrevet
Det skal visstnok være en H&M-kjole, så da er nok prisen deretter.

:hoppe: Utrolig lekker kjole!
Skrevet
Mulig jeg er blind, men hvor står det at det er en H&M kjole?

Det sto nevnt en eller annen plass i bloggen hennes. En eller annen gang i august. :)

Skrevet
Det sto nevnt en eller annen plass i bloggen hennes.  En eller annen gang i august. :)

Og så ble det vel nevnt i en tidligere tråd her inne, det er i hvertfall der jeg har opplysningen fra. ;)

Skrevet

Ok bare lurte jeg ;) Håper den kommer i butikkene her...

Skrevet
Det er en grå strikket genserkjole som ei svensk jente som heter Ebba von Sydow hadde på seg på denne siden HER.  :)

Er hun forresten adelig? Siden hun heter von Sydow...?? Sverige har vel fortsatt adel, hvis jeg har forstått det rett? Just wondering... :blunke:

Skrevet
Er hun forresten adelig? Siden hun heter von Sydow...?? Sverige har vel fortsatt adel, hvis jeg har forstått det rett? Just wondering... :blunke:

OT: Ja, tror det. Sverige er et merkelig land. Adel i år 2006? :ler:

Skrevet (endret)

Ok, here's the deal: Klänningen kommer ut i butik vecka 36, det vill säga 4 septemeber. Den kommer finnas i alla butiker som säljer Divided. Shoppa loss!

Fra hennes side.....

Endret av Skravla
Skrevet

Da er jeg lykkelig eier til en ebba-kjole. Den kommer til å bli mye brukt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...