Gå til innhold

Hvilken dato kommer studielånet,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som helt fersk student lurer jeg på hvilken dato i måneden studielånet utbetales?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det utbetales den 15 i hver mnd. iallefall hos meg, så nå ser jeg fram til den 15. september! :)

Skrevet

Etter masse rot med lånekassa, så har ikke jeg fått studielån ennå. Begynner å merkes nå...

Skrevet

Eg signerte og sendte inn den svarslippen 31.august, når kjem då første utbetaling? Kjem den 15. uansett? Eller kjem den første no i løpet av veka ("augustutbetalinga") og den neste 15.september?

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Eg signerte og sendte inn den svarslippen 31.august, når kjem då første utbetaling? Kjem den 15. uansett? Eller kjem den første no i løpet av veka ("augustutbetalinga") og den neste 15.september?

Første utbetaling skjer så snart lånekassen har mottatt ditt svarbrev og fått bekreftelse fra skolen på at du har betalt semesteravgift.

Ellers så utbetales lån og stipend den 15. hver måned, eller siste fredag før den 15. dersom den 15. faller på en lørdag, søndag eller mandag.

Skrevet

Jeg har fått bekreftet at alt er i orden fra min sine, og at pengene skulle bli overført til min konto. Men første utbetaling pleier jo å være en sak som kommer i posten, og som man må ta med i banken?

Håper i alle fall pengene kommer snart :sur: Siste utbetaling var jo i mai, og lønna fra sommerjobben har ikke kommer enda.

Skrevet
Jeg har fått bekreftet at alt er i orden fra min sine, og at pengene skulle bli overført til min konto. Men første utbetaling pleier jo å være en sak som kommer i posten, og som man må ta med i banken?

Ikke nå lenger. De kommer rett inn på konto. :)

Skrevet
Ikke nå lenger. De kommer rett inn på konto. :)

Å, tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...