Impala Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Endelig begynner 71 grader nord Har gledet meg til det lenge TV Norge i kveld kl 20.
Gjest Virvel Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Det er den eneste realityserien jeg finner interessant. Her må jo deltagerne faktisk gjøre noe, og underveis er de helt avhengige av å samarbeide også, til tross for at de alle er konkurrenter.
Impala Skrevet 4. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2006 Det er den eneste realityserien jeg finner interessant. Her må jo deltagerne faktisk gjøre noe, og underveis er de helt avhengige av å samarbeide også, til tross for at de alle er konkurrenter. ← Helt enig med deg
Arkana Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Dette er også den eneste realityserien jeg er interessert i. Men, jeg syntes fjorårets var veldig kjedelig og hoppet av etter noen episoder så jeg vet ikke hvor mye jeg kommer til å følge med på i år. Jeg synes det har blitt dårligere og dårligere med årene, mye mer intriger og utspekulerte deltagere og ikke den "ekte" opplevelsen jeg følte det var i første sesong.
Gjest lilletroll Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Dette er også den eneste realityserien jeg er interessert i. Men, jeg syntes fjorårets var veldig kjedelig og hoppet av etter noen episoder så jeg vet ikke hvor mye jeg kommer til å følge med på i år. Jeg synes det har blitt dårligere og dårligere med årene, mye mer intriger og utspekulerte deltagere og ikke den "ekte" opplevelsen jeg følte det var i første sesong. ← Jeg også irriterer meg grusomt over intrigene og at det er så mye spekulering. Det burde være en praktisk konkurranse som sidestiller damer og menner, og hvor taperen ryker ut. På den måten styrer alle sin skjebne gjennom det de faktisk gjør istedenfor at det er tilfeldigheter i forhold til hvem man bånder med første dagen... Men jeg gleder meg fordet, da
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 Jeg så første episoden, og syns den nye programlederen er myye flinkerer enn hu Siri dama. Jeg tror jeg ville reist hjem etter 1 natta. Er det et kriterium for å søke at man er friluftsmenneske? Alle deltakerene hadde jo mye erfaring med div aktiviteter.
Arkana Skrevet 5. september 2006 #9 Skrevet 5. september 2006 myye flinkerer enn hu Siri dama. ← Du mener Elin Tvedt? Er det et kriterium for å søke at man er friluftsmenneske? Alle deltakerene hadde jo mye erfaring med div aktiviteter. Det er jo ganske hardt fysisk. Ingen vits i å ta med folk du vet ville være ødelagt etter første dagen. Og de som er fysisk sterke er gjerne interessert i trening, friluft o.l.
Gjest gjesta Skrevet 9. september 2006 #10 Skrevet 9. september 2006 Så ikke det første programmet før i dag. Tror det blir mye konflikter i år, begynner å bli litt lei av all spekuleringen jeg også. Og jeg synes nesten alltid at feil person vinner. Men gleder meg til å se fortsettelsen.
Latex Skrevet 9. september 2006 #11 Skrevet 9. september 2006 Elin Tvedt var jo ubrukelig. Seer-tallet gikk ned og endelig er hun ute.
Arwen Skrevet 9. september 2006 #12 Skrevet 9. september 2006 Jeg synes Tom S var litt monoton og kjedelig jeg... hvem var egentlig programleder før Elin Tvedt? :klø: kan ikke komme på det.
Rosenrød Skrevet 9. september 2006 #14 Skrevet 9. september 2006 Meeeeeeeeeeeen, hvorfor må det sendes samtidig med Top model på tv3???
fiesta Skrevet 9. september 2006 #15 Skrevet 9. september 2006 Meeeeeeeeeeeen, hvorfor må det sendes samtidig med Top model på tv3??? ← Det er for konkurransen. Det er utrolig irriterende. Vil du bli millionær går jo også på samme tid.
Gjest niomi Skrevet 9. september 2006 #16 Skrevet 9. september 2006 Hun rødhårete Tina, som vant 71Nord, var vel den som var progr.leder rett før Elin "Kubukse" Tvedt. hun har vel et friluftsprogram på TV2 nå.
Gjest niomi Skrevet 9. september 2006 #17 Skrevet 9. september 2006 Meeeeeeeeeeeen, hvorfor må det sendes samtidig med Top model på tv3??? ← 71Nord går i reprise på fredager.
Gjest niomi Skrevet 9. september 2006 #19 Skrevet 9. september 2006 kubukse?? ← Var ennå mens hun var vær-dame på TV2, at hun stilte opp på skjermen i ei litt for trang bukse i kumønster. Så ut som om hun hadde sydd om noen IKEA-puter, men ikke hadde nok stoff, så skal si hun var brei over ræva! Synet var så sjokkerende at de fleste jeg kjenner husker den vær-sendinga når jeg nevner den. Og dette var første året jeg bodde på hybel - dvs 1997/98!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå