Gå til innhold

Han vil gå fra konen sin...

Anbefalte innlegg

Gjest tvilende
Skrevet

Jeg har truffet en helt fantastisk mann som jeg ble forelsket i nesten ved første øyekast. Jeg vet ikke hellt hvordan d skjedde, jeg bare så inn i øynene hans og var fortapt.........

Vi har IKKE gjort noe, men det er helt sykt intense følelser.

Nå sier han at han vil gå fra konen sin for meg, at de ikke hadde det bra fra før, at hun har vært utro mange ganger og at han heller vil være med meg.

Jeg vil jo veldig gjerne bli kjæresten hans, men jeg har IKKE lyst til å ødelegge et ekteskap heller. Vi har ikke gjort noe fysisk sammen, selv om jeg bare har lyst til å kaste meg i armene hans.

Jeg trenger råd fra andre som har vært i lignende situasjoner!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det barn involert? Da får du de på kjøpet ,

Skrevet

For det første så er det ikke du som ødelegger ekteskapet, det er noe han velger å gå ifra siden det høres ut som det var temmelig ødelagt.

Bare det at han velger å avslutte ekteskapet før han involverer seg dypere med deg, synest jeg vitner om en mann som er ærlig og vil spille med åpne kort, og det synest jeg det står respekt av. :)

Skrevet

Jo da, det er jo en bra ting det, men vi kjenner hverandre egentlig ikke.

Men det føles som han kan være Mannen med stor M.

Kansje jeg bare skal kaste meg ut i det da? (når han er fri vel og merke)

Skrevet
Jo da, det er jo en bra ting det, men vi kjenner hverandre egentlig ikke.

Men det føles som han kan være Mannen med stor M.

Kansje jeg bare skal kaste meg ut i det da? (når han er fri vel og merke)

Du har jo absolutt ingenting å tape på det ;)

Skrevet

Har du tenkt på at han kansje ikke snakker sant om ekteskapet sitt ? Du er ikke den første som har blir lurt i sånne situasjoner, desverre. Og som du sier, du kjenner han ikke ...... så hva vet du...

Gjest lilletroll
Skrevet

Så lenge du venter til han er ute av ekteskapet sitt før du gjør noe med ham så er alt bare helt ok. Hvis han selv ikke antyder å gjøre noe før ETTER han har flyttet ut vitner det også om at du har funnet deg en ærlig og redelig mann!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...