Gjest Frk. Grønn Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Jeg lurer litt på dette konseptet Make Up Store.. 1) Noen som har vært på privat-/gruppekurs? Hvordan var kvaliteten? 2) Hva synes dere om veiledningen dere har fått i butikken (tenker spesielt på Bergen hvis noen her inne har vært på Xhibition eller Kløverhuset)? 3) Jeg er på jakt etter en god lipgloss som sitter godt, gir pleie og ikke er for skarp i fargen. Noen tips? Takk til alle som svarer
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Jeg lurer litt på dette konseptet Make Up Store.. 1) Noen som har vært på privat-/gruppekurs? Hvordan var kvaliteten? 2) Hva synes dere om veiledningen dere har fått i butikken (tenker spesielt på Bergen hvis noen her inne har vært på Xhibition eller Kløverhuset)? 3) Jeg er på jakt etter en god lipgloss som sitter godt, gir pleie og ikke er for skarp i fargen. Noen tips? Takk til alle som svarer ← Jeg har blitt sminket på make-up store flere ganger. Det har ikke vært kurs, men jeg har f.eks spurt om noe sminkegreier og så har de spurt om jeg ville bli sminket... Jeg var veldig skeptisk til fargevalgene deres, men jeg har blitt veldig fornøyd og kjøpt produktene de har brukt på meg... ikke billig asså Det finnes mange gode lipglosser som har de egenskapene du ser etter. Jeg selv har maaaaange forskjellige lipglosser, men i den siste tiden har det vært Max Faxtors lipgloss som er favoritten. Det er ikke klissete, den er pleiende, sitter lenge på og smaker og lukter godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå