Coronas Skrevet 9. september 2006 #41 Skrevet 9. september 2006 Har ikke selv spillt The Sims 2, men utallige andre spill. Er egentlig for gammel til slik leking, men det får så være. Vi har alle våre laster :D Hmm er du sånn ca rundt 50 år da eller?
PoolBoy Skrevet 9. september 2006 #42 Skrevet 9. september 2006 En kvinne røper aldri sin alder ....heller ikke enkelte menn Dog er jeg nærmere halvparten en helparten
Festus Skrevet 11. september 2006 #43 Skrevet 11. september 2006 Sims2 har som PoolBoy sier, 4 cder... ← Har jeg sagt det ? Har ikke peiling jeg. Har aldri spillt The Sims spillene, og uttaler meg bare om spillproblemer generellt, men takk for krediten ← Beklager.. det var Arwen... en liten skjelefeil..
Festus Skrevet 11. september 2006 #44 Skrevet 11. september 2006 Og man trenger ikke internett for å spille/ installere Sims2. Har ikke internett-tilgang på den pcen som Sims2 er installert på, og har aldri hatt det.. men det går fint likevel...
Dragona Skrevet 11. september 2006 Forfatter #45 Skrevet 11. september 2006 Javel ?? Ok, så innrømmer jeg at jeg kverulerer litt med deg, men det gjør jaggu med du også Har selv spillt Half-Life 2, TO ganger. Begge gangene var En-spiller delen. Har aldri spillt Fler-spiller delen. Har det noe ? At Half-Life 2 blir levert med Counterstrike, som er et rent Fler-spiller spill, betyr ikke at Half-Life 2 i seg selv legger opp til eller er et Fler-spiller spill. Faktisk er En-spiller delen dets styrke. Nesten alle spill nå til dags blir levert med både En-og Fler-spiller muligheter. Dette forlenger spilltiden, gjør spillet mere attraktivt, oo ikke minst forlenger spillets levetid lenge nok til at utvikklerne kan tjene penger på ekstrapakken som kommer noen måneder senere. Så det så! La oss nå endelig håpe at Dragona kan få løst dette problemet innen vi går i strupen på hverandre ← Hehe.. Dere får ikke gå i strupen på enn, føre jeg har skjekket om dette da.. Får ikke gjort det før på enten onsdag eller torsdag.. jobber til halv 5 hver dag.. så litt vanskelig å komme seg til byen... Men dere skal få vite hva som skjedde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå