Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gitt opp fullstendig, var meningen at naboen skulle hjelpe meg, men han er opptatt støtt, Etter at spillet jeg kjøpte av sims2 uteliv en gang, eller vår.. kræsjet, så fungerer ikke vanlig sims2. Ikke får jeg Sims2 inn igjen på dataen eller den vil rett og slett ikke fungere med... må jeg virkelig kjøpe nytt og "kaste" det andre spillet, som da kostet 500kr. og det andre 300kr.. Jeg gir opp, om det ikke er noen som kan hjelpe meg..... pliiiiissss

Skrevet

Akkurat hva er det som ikke fungerer? Starter ikke spillet i det heletatt når du trykker på Sims2 ikonet? Eller stopper det halveis mens det starter opp?

Skrevet

Da jeg har satt i spillet, og det begynner å surre i maskina, får jeg en sånn herre firkant med en rød runding med kryss i, og det står sims2. Lenger kommer jeg ikke

Skrevet

Prøvde på thesims2 uteliv, gikk helt greit, slo inn koden, satt inn cd to. Så fikk jeg beskjed om å sette inn sims2 DVD??? Hva er det? Satt inn den vanlige sims2 cd (nr 1), begynte å søke, så ble den avbrutt og da stod det at det var en feil eller noe, så da avinstallerte den hele greia, lenger kommer jeg ikke... Gosj

Skrevet (endret)

Jiiiises du skriver forvirrende... :klø:

Er dette originale spill ?

Sim2-uteliv, og Sim2-standard deler datafiler, så hvis noe har skjedd med datafilene mens du spillte Sim2-uteliv, kan dette påvirke Sim2-standard.

Avinstaller begge utgaver og innstaller på nytt.

Har du oppdaterte drivere til grafikkort, lydkort osv ?

Har du oppdatert selve spillene ? De fleste spill får oppdateringer (patcher) etter at spillet er gitt ut. Disse fikser evnt. problemer med spillet, og må lastes ned via internett. Se spillets hjemmeside.

Endret av PoolBoy
Skrevet

Ja, dette er de orginale spillene. om det er oppdatert på pc, det veit jeg ikke. Men jeg kommer meg ikke inn, uansett hva jeg gjør. Er litt vanskelig å prøve å forklare det, men jeg får bare kjøpe nye spill når det er på tilbud eller noe... se om det fungerer. Har avinstallert og jeg..

Skrevet

Pass på å slett begge mappene til EA games etter at du har avinnstallert på vanlig måte. Kan være noe som ligger der som ødelegger.

Skrevet (endret)

Tviler sterkt på at det er noe galt med selve spill cd'ene !

Når jeg snakket om ødelagte data, snakket jeg om den delen av spillet som blir innstallert på din pc.

Ingen grunn til å kjøpe nytt.

Gjør som jeg sier da, kvinne ! :ler:

1. Slett (med den innbygde slettefunksjonen, ikke slett manuellt!!) begge utgaver av spillet.

2. Defragmenter disken.

3. Innstaller The Sims 2

4. Oppdater The Sims 2 :

Cd-versjon :

http://www.gamershell.com/download_7693.shtml

DVD-versjon :

http://www.gamershell.com/download_7694.shtml

5. Installer The Sims 2 - Uteliv

6. Oppdater The Sims 2 - Uteliv :

http://no.sims.ea.phosworks.se/pages.view_page.asp?id=215

Dette burde sikkert være nok.

Hvis ikke, let gjennom dine manualer, og finn ut hva ditt skjermkort heter.

Nevn det her, og jeg skal linke deg til en oppdatering.

Lykke til ! ;)

Endret av PoolBoy
Skrevet

Dette kommer opp når jeg skal prøve å innstallere uteliv :

*Skjekker om Sims2 er oppdatert

* Sett inn sims DVD 2 for å fortsette oppdatering av The Sims2

Så kommer det en liten boks, men rød stek..

Så får jeg denne beskjeden:

* Det oppstod en feil under installeringen av oppdateringen.

*Oppdateringen er misslykket. Innst. avbrytes..

PoolBoy, så mld din etter at jeg prøvde igjen i stad. Prøver din metode.. mann :ler:

Skrevet

Er uteliv jeg har problemer med. Det spiller kræsja første gangen jeg prøvde det

Skrevet

Jeg fikk inn The Sims2.. utrolig nok. Snill mann som hjalp meg der. MEN jeg støtter på problemer. Tror jeg har oppdatert sims2 nå, hvis jeg ikke har tulla meg helt bort.. Men Sims2 uteliv vil IKKE INN. Får beskjed om at det "oppstod en feil under innstalleringen av oppdatering. og da avbrytes inst. herregud.. hvorfor skjer det???

Skrevet

Når du får opp oppdatering tingen skal du sette inn CD4 fra The Sims 2, eller DVD'en om du har den. Da skal det fungere.

Skrevet

Kanskje det ikke går fordi du har The Sims uteliv på DVD og The Sims2 på CD?

Skrevet

Cd4? Har bare 2 stk fra thesims2 Disk en og DVD...

Skrevet

Og jeg prøver igjen med uteliv, men den vil ikke inn. Er det DVD eller CD jeg skal sette inn fra The sims2?

Skrevet

Kan ikke stemme, jeg har bare 2 av dem, den ene er DVD

Skrevet

Må jeg virkelig dra å kjøpe en helt ny sims2.. Fordi jeg da mangler 2 cder til?

Skrevet

Det vet jeg ikke, her er det hvertfall fire cder og ingen dvd cd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...