Gjest Kermit Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Er det noen som har sett denne i butikkene ennå og/eller har prøvd den? Hvordan er passformen?
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Jeg kjenner en som har den, og den sitter veldig fint på henne. Men hun er ganske smal oppe da. Jeg som har mer timeglassfigurs må ha belte i midjen for å få frem den og ikke se ut som en firkantet figur
Gjest Kermit Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Så den er ikke noe særlig fasongsydd altså?
Gjest Vilja :-) Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Denne jakka vurderer jeg å kjøpe, i brunt. Den ser jo nettopp ganske innsvingt ut da, men HM-plagg på bilder og på kroppen er jo ikke to sider av samme sak.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Den sitter forsåvidt fint på kroppen, men ikke på min kropp, siden jeg har så markert midje også har jeg litt for mye sideflesk(grøss), slik at da kommer ikke midjen min like godt frem.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Anbefaler å prøve den i butikk først. Jeg bestillte den via nettsidene, men den hang rett ned som en sekk på meg.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 Noen som vet når denne kommer i butikkene? Så den ikke i dag iallefall.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshop...ept=DAM_OVR_YTT Er det noen som har sett/prøvd jakke nr 4 på s4?(Trench coaten)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå