Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Har for tiden verken benkeplate eller kokemuligheter, men har komfyr.. trenger tips til veldig lette ting å lage, da jeg nå er så lei av frossenpizza at jeg holder på å dø!! Hater kjøkkenoppussing som tar tid.....
:-) anna Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Har du mikro? Da kan jeg ønske velkommen til den fantastiske Fjordland-verden ;-) Det levde vi på da kjøkkenet ble pusset opp. Ellers har de innmari god "fersk" lasagne på Lidl. Bare å hive i ovnen. Kjempegod.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 takk for tips! har micro ja, så skal prøve fjordland! og kanskje også lasangen!
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Salat med stekte hvitløksbaguetter!
Montezuma Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Kjøp noen 2kg poser med ferdige frosne kyllinvinger, klubber etc i sverige! :-) Lag en sytor bolle med kyllingsalat!
nessi Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Krepsehaler, brød, salat, tomat og avocado
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå