*Lillian* Skrevet 12. januar 2003 #1 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg vurderer sterkt å bli medlem på Elixia. Men jeg synes ikke jeg har fått så masse informasjon derfra som jeg ønsker, selv om jeg har vært der og prata med dem, titta på nettsiden deres og fått med meg brosjyrer hjem. Er det noen som har erfaringer med Elixia som de vil dele med meg? Ønsker alle type erfaringer, uansett om de er negative eller positive. Det er jo 10 dagers "angrefrist" etter innmeldingen, men det er jo ikke sikkert jeg rekker å finne ut om jeg trives godt eller ikke i løpet av bare 10 dager. (Jeg er nemlig litt for "stille" til å komme meg kjapt inn i et miljø, jeg trenger tid) Jeg synes det er så dumt å betale 400kr i måneden for noe jeg egentlig ikke trives med. Håper noen kan gi meg litt respons, før jeg reiser dit på onsdag på åpen trening... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2003 #2 Del Skrevet 12. januar 2003 Hei! Jeg har vært medlem på elixia i Asker..men valgte å si opp, for jeg ble lei av å betale 400 kroner og ikke ha noen å trene sammen med. Går ut ifra det er i Asker du skal trene? Jeg var veldig fornøyd med Elixia i Asker. De som jobber der er hyggelige og behjelpelige, det eneste jeg gjorde der var å løfte vekter og spinne.. Men jeg var fornøyd med det jeg brukte der. Og ikke minst..Det er reint der! Noe det f.eks IKKE er på Elixia i Drammen...!At det er rent er ganske viktig i mine øyne!! Dessuten er det allslags folk der, ikke bare treningsberter/karer som er der for å vise seg frem. I begynnelsen når jeg meldte meg inn i Elixia, trente jeg på Lysaker, og der var det et helt annet miljø..Så jeg trivdes mye bedre i Asker.. Men det er jo smak og behag. Min samboer trener der fast flere ganger i uka, og han og er veldig fornøyd med treningsstudioet. Jeg angrer litt på at jeg sa opp avtalen min der,for jeg hadde hatt godt av treninga, men jeg orka ikke pese meg dit med buss og tog, og alltid trene alene Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 13. januar 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 13. januar 2003 Jepps, det blir nok enten Sandvika eller Asker jeg skal trene på, tenker jeg. Bli med meg du da vettu! Takk for at du fortalte om dine erfaringer, iallfall!! :D Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå