Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes folket om cordfløyel(nærmere bestemt bukser)? Ok, eller noe som er best gjemt på 80-tallet sammen med skulderputer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cordfløyel er grusomt. Får grusome minner fra barneskolen.

Skrevet

Cordfløyel, og særlig bukser er og har alltid vært noe av det mest usexy jeg kan tenke meg. Heldigvis er mannen min enig :)

Skrevet

Cordfløyel = :hjerte: men skulderputene kan forbli i kjelleren :ler:

Skrevet

Har fremdeles noen ekle minner fra barneskolen når det gjelder cordfløyel, så et klart nei fra meg iallefall.

julenissen

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Liker cordfløyelsbukser jeg da!

Skrevet

Jeg er nøytral, men fløyel av alle slag er en helt grusom støvsamler. Ikke rart at noen klesbørster har en fløyelspute.

Skrevet

jeg synes de er fiiine. :) Koselige bukser. hører sammen med høst og innevær og te og gode venner! (men de samler mye støv ja)

Skrevet
Cordfløyel er grusomt. Får grusome minner fra barneskolen.

Helt enig. Kan ikke begripe at folk betaler for å gå med slikt.

Skrevet (endret)

Helt ok det, men de bråker så fælt når en går... hehe SKULDERPUTER???? :overrasket: USJA!

Endret av Tammy Delfina
Skrevet

Jeg liker cordfløyelsbukser jeg, helst med masse sleng! Men den som fant opp skulderputer burde vært skutt...

Skrevet

Cordfløyel er hott. Cordfløyel er rett og slett grisesexy. Ja, jeg er nerd.

Skrevet

Sånn umiddelbart forbinder jeg cordfløyel med noen aldeles horrible bukser jeg hadde en gang midt på nittitallet, men det kan da være fint også. Jeg har to cordfløyelsskjørt som jeg bruker mye, og særlig det ene har jeg fått mange komplimenter for.

Skrevet (endret)

Er i grunn nøytral jeg også. Har ingen slike busker selv, og har heller ingen planer om å kjøpe noen, men man skal aldri si aldri.

Endret av Naria
Skrevet
Cordfløyel er hott. Cordfløyel er rett og slett grisesexy. Ja, jeg er nerd.

Det var noe sånt jeg også skulle si.

Skrevet

Elsker cordfløyel, har fler bukser og skjørt.

og det er jo forskjell på cordfløyel og da: store rander og smårandet. Liker vel best smårandet jeg da :)

Skrevet

Cordfløyel er kult. Men de må helst ha smale render slik gjest over beskriver det :)

Skrevet

Jeg har alltid vært kordfløyelfan! Gjerne skikkelig gammeldagse og brede... hmm... er det rander det heter ja? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...