Indira Skrevet 21. mars 2002 #1 Del Skrevet 21. mars 2002 Hjelp en grønnskolling! Vi har en betong kasse som går langs hele verandaen. Den er ikke så bred i grunn. Ser andre har svære digre trær med barnåler på å greier rundt her og syns ikke det er så fint...(det drysser på verandaen min...!) Jeg vil ha masse fargerike blomster jeg! Men kan så vidt holde liv i stue plantene mine! Så da spør jeg: Blom karse, er de lette og fine? Må ikke være vansklig å holde liv i asså... Og solsikker, min favoritt, hvordan pleier man de? Er de vansklig å få i blomstring? Er det noen andre fine lette blomster jeg kan så/plante? Takknemlig for alle tips og triks her asså! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susi Skrevet 21. mars 2002 #2 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei Indra!!! Heldig du som har en slik kasse!!! De trenger mindre ettersyn enn slike vanlige små kasser. Blomkarse er veldig fint å ha,andre hengeplanter:Blomsterert,mange farger, god til snitt og dufter godt. Kanariblomkarse, gule blomster, både klatrer og henger. Du kan jo velge disse lave Solsikkene hvis du vil ha solsikker i kassen. Ringblomster,gyldne toner Prydløvemunn,både hengende, lave og høye,kald gul til mørk purpur, god til snitt. Prydtobakk er en av mine favoritter, må såes inne nå. prøv havanna appleblossom, kjempefin,hvitrosa,lav. jeg kan sitte her å ramse opp...men det er det liten vits i. Gå til en blomsterbutikk el.l. f.eks Mester Grønn, ta deg en titt å se hva du liker Et lite tips, hold deg i samme fargeskala, F.eks gyldne farger, eller kalde farger, eller forskjellige toner av en farge!!! Lykke til 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå