Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går gjorde jeg det slutt med samboer etter at vi begge hadde tenkt det samme en stund. Vi gråt hele dagen begge to, og klarte ikke å holde fingrene fra hverandre. er det et tegn på at vi ikke burde gjøre det slutt? eller er vi bare redd for å være alene. Det er han som eier leiligheten så jeg må finne et nytt sted å bo. men nå er vi begge usikre på om det er dette vi egentlig vil. kanskje vi bare trenger en pause fra hverandre? vi har vært sammen i 2 1/2 år og bodd sammen i 2 år.

Grunnen til at vi gjorde det slutt var fordi vi ikke hadde det så bra sammen lenger. Var mer venner enn kjærester. og jeg har et stort problem med familien hans.

Har det helt jævlig nå, sitter bare å griner hele tiden.Han sitter å sier så mye fint til meg og blir ikke akkurat bedre av den grunn.

Vil jeg egentlig dette her? Er jo så utrolig glad i han.... :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om dere kanskje har tatt en noe forhastet beslutning? Det er ofte slik at man ikke vet hva man har før man (er i ferd med å eller har) mistet det.

Lykke til.

Skrevet

Opplevde samme reaksjon da kjæresten min gjorde det slutt med meg i fjor sommer (etter ca. 1 år). Kunne ikke holde hendene borte fra hverandre og gråt masse. Vi endte opp med å bli sammen igjen et par uker etter det er har nå snart vært sammen i to år. Vi var i et avstandsforhold da dette skjedde, men nå har jeg flyttet til ham, og vi har det veldig bra.

Jeg tror du bør gi dette tid. Bo hos en venninne eller lignende en stund. Ikke ha så mye kontakt med hverandre, men tenk litt hver for dere. Etter hvert vil dere kanskje oppdage at dere savner hverandre veldig mye, eller så kommer dere kanskje over hverandre og fortsetter i hver deres retning.

Skjønner at dette må være veldig vondt for deg. Prøv å støtte deg til venner. Kanskje prøv å skrive ned det du tenker hver dag, og så se tilbake på det for å få oversikt og klarhet i hva du føler.

Gjest Freckles ii
Skrevet
Høres ut som om dere kanskje har tatt en noe forhastet beslutning? Det er ofte slik at man ikke vet hva man har før man (er i ferd med å eller har) mistet det.

Lykke til.

Signerer denne, jeg. :)

Skrevet

Høres ut som 95 % av brudd og det at du føler det som du føler det nå, kommer som følge av at du er et vanlig, normalt menneske med følelser. Vær glad for det. Det er alltid tøft å bryte med noen. Nesten uten unntak. Lykke til, du har bedre dager i vente.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Sånn var vi og. Han hadde tenkt å slå opp, men så ble det bare til av vi lå i armene til hverandre og grein, så vi ble sammen igjen. Men det varte ikke lenge før han slo opp på nytt, så snart vi fikk litt avstand fra hverandre.

Hvorfor vil du slå opp med ham, egentlig? Du må ikke glemme det. For så snart dere har grenet fra dere, kommer du nok på hvorfor du ikke vil være sammen med deg, og da må du slå opp igjen.

Skrevet

vi har på en måte vokst fra hverandre, og vi har to forskjellige mål med livet. I tillegg sliter jeg veldig med å omgås familien hans som han er veldig avhengig av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...