Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Finnes det ikke sorte truseinnlegg? Ikke spesielt pent med hvite truseinnlegg som lyser opp en mørk truse..
Lilith Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Dette har jeg også savnet! *følger med*
Gjest Norwegian Blue Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Det har fantes (funtes? fintes? trenger visst norsk timer) Tror det var libresse som hadde de.. de solgte visst ikke så bra, for de var i butikkene noen uker før de kom på salg. Jeg kjøpte en haug jeg, men det er lenge siden nå.. kanskje 3-4år?
Ephemera Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Jeg mener det var Always som hadde disse for noen år siden. Kan ikke huske å ha sett dem "i nyere tid".
blå Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Jeg er også sikker på at Always hadde det for en tid tilbake. Men borte ble de.
Gjest itla Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Ja, det var Always som hadde, og de finnes fortsatt, bare ikke i Norge. Så dem i både Frankrike og England i sommer.
Gjest Turi Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 *klør meg i hodet mens jeg forsøker å se for meg en eller annen situasjon der jeg viser så mye truse at det syns om den har truseinnlegg i en annen farge enn trusa* *nei, må gi opp *
Gjest Naria Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 Det var slike truseinnlegg før, men tror ikke det finnes lenger. Må si som Sissan, at jeg overhodet ikke kan se behovet for et svart truseinnlegg. Man går jo på toalettet å fjerner truseinnlegget før man evt viser så mye av trusa.
Leo Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 Jeg kjøpte vel en pakke eller to i sin tid, men for å være helt ærlig så så jeg ikke helt behovet siden jeg aldri viser frem truseinnlegget mitt til noen uansett...
Gjest itla Skrevet 4. september 2006 #10 Skrevet 4. september 2006 Ja, for min del er det jo en grunn til at jeg ikke kjøpte med meg noen fra det store utland... Den eneste som muligens kanskje kunne komme til å se de hvite truseinnleggene mine er sambo, og hvis han skulle anse det som en grunn til å slå opp, tror jeg uansett ikke han hadde vært så mye å samle på.
Gjest nuh Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 Hvem er det som viser truseinnlegg til noen... I Australia har de slike. Synes de er litt ubrukelige, vanskelig å se om truseinnlegget burde byttes pga blod. Sorry detaljene
Mona Skrevet 4. september 2006 #12 Skrevet 4. september 2006 Jeg har aldri sett det, men når du sier det kunne jeg godt tenkt meg en pakke. Har de i Sverige tro?!
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #13 Skrevet 4. september 2006 Vel, om man skal ha sex ellernoe slik, er det jo finere med et diskre truseinnlegg enn en hvit som lyser opp. Duster.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #14 Skrevet 5. september 2006 Vel, om man skal ha sex ellernoe slik, er det jo finere med et diskre truseinnlegg enn en hvit som lyser opp. Duster. ← Dust selv Kan du ikke bare fjerne truseinnlegget før du tar av deg klærne? Vil ikke kjæresten din legge merke til truseinnlegget uansett? Og blir trusa liggende på gulvet med et brukt truseinnlegg..? URk
Gjest Naria Skrevet 5. september 2006 #15 Skrevet 5. september 2006 Man går jo på toalettet å fjerner truseinnlegget før man evt viser så mye av trusa. ← Vel, om man skal ha sex ellernoe slik, er det jo finere med et diskre truseinnlegg enn en hvit som lyser opp. Duster. ← Dust selv Kan du ikke bare fjerne truseinnlegget før du tar av deg klærne? Vil ikke kjæresten din legge merke til truseinnlegget uansett? Og blir trusa liggende på gulvet med et brukt truseinnlegg..? URk← Akkurat, det er ikke særlig lekkert.
Malama Skrevet 5. september 2006 #16 Skrevet 5. september 2006 Jeg tar ikke alltid ut truseinnlegget før jeg skal ha sex med min forlovede nei. Så han har nok sett sin andel av truseinnlegg ja. (men aller flest rene, ettersom han somregel fikk som oppgave å ta med et tilbake fra toalettet, da jeg gikk på p-piller (ikke det samme behovet når vi bruker kondom) Jeg synes liksom ikke "kline på stua, vandre inn på soverommet, neeeei, vent, jeg må bare gå på do først jeg, tusle tilbake på soverommet med truse uten truseinnlegg nødvendigvis er en bedre løsning enn at trusa kan bli liggende på gulvet med et brukt truseinnlegg (som jeg selvsagt fjerner og kaster etterpå da, det ligger jo ikke der i dagevis, trusa mi ligger UANSETT ikke lenge på gulvet før den havner i skittentøyet...) Så joda, jeg kunne godt sett poenget med et truseinnlegg i svart. (og, ehh, jeg bytter somregel ikke truseinnlegg pga blod, når jeg blør er det tampong eller bind som benyttes, det er kanskje truseinnlegg den siste dagen, eller sammen med tampiongen den første dagen, men jeg anser ikke det som hovedårsaken til å ha truseinnlegg, derfor er ikke det med å se når det må byttes pga blod akkurat noe som virker som et problem for meg...
Gjest Naria Skrevet 5. september 2006 #17 Skrevet 5. september 2006 Folk er forskjellige, men jeg kunne ikke drømt om å vise frem brukte truseinnlegg/bind/tamponger til noen, ei heller sambo. Og synes ikke utflod bedre på et svart truseinnlegg? Nei, æsj. For meg hadde det vært total turn-off.
Malama Skrevet 5. september 2006 #18 Skrevet 5. september 2006 Jeg derver jo ikke akkurwat og viser frem heller da (og dager jeg vet det kan "se brukt ut", typsik i forbinelde med begynnelse/slutt av mens, så tar jeg selvsagt turen via toalettet jeg også, selv om det bryter opp stemningen litt. Men jeg har et åpent nok forhold til min forlovede at han kan se både en tuse med et truseinnlegg som forsvinner ned på gulvet, eller en sort truse med hvite spor av utflod (som egentlig i mine øuyne er mer udelikat enn et brukt truseinnlegg) uten å måtte komme i nærkontakt med det da. Ingen av oss har noe problem med det, men som du sier, alle er forskjellige. Og noe skulle ønslke de sorte truseinnleggene ble solgt i Norge også. Men tydeligvis ikke mange nok, for dersom etterspørselen hadde vært stor nok hadde de neppe sluttet å selge dem her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå