Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 I sverige får man kjøpt konsentrat til juice, som man blander selv. Sånne små kartonger på 1 dl som blir 1 l juice. Noen som vet om det er å få kjøpt her i landet? Det er jo genialt til å ta med på tur , eller ha på hytta o.l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. september 2006 #2 Del Skrevet 4. september 2006 Hervik har eple- og appelsinjuice (får ikke lagt inn direkte link, men trykk på "Juice" under bildet på forsiden). Jeg har ikke smakt appelsinjuicen, men den eplemosten er ikke så verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2006 #3 Del Skrevet 5. september 2006 De pleier å ha appersinkonsentrat i frysediskene på noen matbutikker. Blir god juice! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. september 2006 #4 Del Skrevet 5. september 2006 Hervik har eple- og appelsinjuice (får ikke lagt inn direkte link, men trykk på "Juice" under bildet på forsiden). Jeg har ikke smakt appelsinjuicen, men den eplemosten er ikke så verst. ← Appelsinjuicen er helt fin den. Hervik har jo utrolig god saft også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2006 #5 Del Skrevet 5. september 2006 Tror jeg må prøve konsentratene fra hervik. Tror faktisk jeg har sett saft derfra på safari. Skal slenge innom der på vei hjem i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå