Gjest Gjesten Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Ville du satset på en mann som uttalte følgende: Jeg tror aldri jeg kommer til å klare å være helt monogam. Jeg kan ikke love noe, skjer det så skjer det (utroskap) Sett at du elsket ham, er dette noe du kunne levd med? Eller måtte du snu ryggen din til noe du egentlig ønsket å ha?
Jerle Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Nei det kunne jeg aldri levd med. Men å snu ryggen til noen er ikke lett, men man må huske sine egne følelser i dette. Man får det kanskje aldri bra med en slik mann.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Nei. Åpent forhold er ikke noe for meg.
latte Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Jeg ville ikke ha satset på en slik mann..da mine prinsipper for et samliv er laaangt fra det denne mannen antyder....
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Hadde blitt altfor sjalu. Med god grunn også, tydeligvis.
Minien Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Jeg tror nok jeg måtte gått min vei..selv om det sikkert hadde føltes veldig vondt der og da.
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Jeg tror nok jeg måtte gått min vei..selv om det sikkert hadde føltes veldig vondt der og da. ←
Arkana Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 Nei, en slik mann ville jeg aldri hatt.
Gjest Pet ii Skrevet 4. september 2006 #10 Skrevet 4. september 2006 Heller en ærlig mann med integritet enn en som driver og lurer rundt og skjuler mobiltelefon og mail. Men han hadde måttet vært konsekvent mht kondombruken.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 Nei, jeg ville ikke gått inn i et forhold som ikke hadde trofasthet som et mål i utgangspunktet. jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg ikke ville hatt det bra om jeg visste at kjæresten/mannen ikke hadde noen sperrer mot å være utro - selv om han for all del skal ha for å være åpen om det... Hvis man sier rett ut at man ikke kan love at man er trofast om sjansen byr seg viser man veldig liten vilje til selvbeherskelse, synes jeg. de fleste av oss som er i et forhold har vel vært i situasjoner hvor noen har flørtet og kanskje villet noe mer, anledninger hvor det hadde vært LETT å være utro om man ikke syntes det var viktig å være trofast og ta hensyn til den andre. for meg er tryggheten og tilliten vi har i forholdet vårt avhengig av at begge ønsker å være trofaste og ikke såre hverandre.
Gjest Madam Felle Skrevet 4. september 2006 #12 Skrevet 4. september 2006 Ville ikke levd med en slik mann, for da vilel jeg heller vært singel.
Midnattsol Skrevet 4. september 2006 #13 Skrevet 4. september 2006 Nei, en sånn mann ville jeg ikke brukt tiden min på.
Gjest Gjest_trultemor_* Skrevet 4. september 2006 #14 Skrevet 4. september 2006 Ingen ville vel sagt ja til det, men det er faktisk noen som klarer å leve slik...det du må spørre deg selv om er vel om DU kan klare det. Jeg ville ikke klart det...usikkerhet-mangel på tillit ville preget denne type forhold fra mitt ståsted i alle fall.
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2006 #15 Skrevet 4. september 2006 Jeg reagere mest på "skjer det, så skjer det....". For ingen kan med hånden på hjerte love at de skal væree monogame resten av livet. Men man kan love at man vil ha såpass respekt for forholdet og partneren at man prøver.
Gjest Snuske Skrevet 4. september 2006 #17 Skrevet 4. september 2006 Takk, men nei takk! En slik mann hadde jeg ikke giddet å kaste bort tiden min på. Hadde kicket han avgårde uansett hvor vondt det evt hadde gjort der og da.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #18 Skrevet 4. september 2006 Hadde en sånn fyr i studietiden, og da passet det ypperlig å få både i pose og sekk selv også. Kondomer er selvsagt et must.
Gjest BagLady Skrevet 4. september 2006 #19 Skrevet 4. september 2006 Jeg har en kamerat som er sånn, og det sitter alltid en dame og sørger over ham et eller annet sted. Han er ærlig om sine hensikter, men de tar likevel sjansen. Så jeg velger å tro at det er veldig vanskelig å si nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå