Gjest jajai Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 jeg prøver å finne sånne kjempestramme lærbukser, ikke sånn breie harry greier, men sånn stramme sexye horete ting lav i livet og veldig stram, gjerne litt blank i stoffet, er det andre stoff en lær de bruker da kanskje? lakk? hva er lakk på engelsk? må bare presisere at dette er til hjemmebruk, foran typen;) hehe.. bruker aldri sånn til vanlig så er bare litt sånn for gøy...
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Aiai! Her kan jeg hjelpe faktisk De mest tacky buksene i verden; Sorte lakk-stretck som er stramme ned til knærne og faktisk går utover. Lav-lave i livet som gjør rumpa di kjempenam, og det følger med en rød lakk-stringtruse:D Men her kommer det beste: Snøring fra foran til helt bak, slik at du kan bruke dem i mer perverse sammenhenger og Vet mange synes det blir litt for sært, men jeg synes bare det var kinky og najs og jeg savner virkelig å bruke de der. Hmm. Kanskje på tide igjen ;D
Gjest jajai Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 hehe;) hvor har du fått tak i disse da???
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Pervosjappa i Krsitansnad men jeg så dem på kondomeriet også. http://www.kondomeriet.no/aspx/produkter.a...0=2&g1=19&g2=77 nesten som disse som heter Christina, bare ikke glidelåsa (men snøring som sagt). Rumpa ser lik ut, og det er det viktigste :-)
Gjest jajai Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 ja sånn rompe! å gjerne sånn stoff som er helt inntilsittende..
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 http://www.analshop.no/37/66/1251445 det er disse jeg har, bare i omvendte farger Forresten, analshop.no
Gjest jajai Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 hæhæ råe... takk for hjelp!! =) ps. liker typen di? eller om du har type da. haha
Gjest jajai Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 jo en ting til.. er de veldig strech? eller MÅ du være akkurat den størrelsen for å passe??
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2006 #10 Skrevet 4. september 2006 Har ikke type, men knoddlevenn ;D Han elsker dem, det var han som støttet meg i å kjøpe de hehe! De er stretch ja, så du trenger ikke være nøyaktig målet
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 Hei jenter. De var kjempesexy! Skulle ønske jeg fikk overtalt kjæresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå