Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg prøver å finne sånne kjempestramme lærbukser, ikke sånn breie harry greier, men sånn stramme sexye horete ting :ler: lav i livet og veldig stram, gjerne litt blank i stoffet, er det andre stoff en lær de bruker da kanskje? lakk? hva er lakk på engelsk? må bare presisere at dette er til hjemmebruk, foran typen;) hehe.. bruker aldri sånn til vanlig så er bare litt sånn for gøy...

Skrevet

Aiai! Her kan jeg hjelpe faktisk :) De mest tacky buksene i verden; Sorte lakk-stretck som er stramme ned til knærne og faktisk går utover. Lav-lave i livet som gjør rumpa di kjempenam, og det følger med en rød lakk-stringtruse:D

Men her kommer det beste: Snøring fra foran til helt bak, slik at du kan bruke dem i mer perverse sammenhenger og :Hehe:

Vet mange synes det blir litt for sært, men jeg synes bare det var kinky og najs og jeg savner virkelig å bruke de der. Hmm. Kanskje på tide igjen ;D

Skrevet

ja sånn rompe! å gjerne sånn stoff som er helt inntilsittende..

Skrevet

hæhæ råe...;) takk for hjelp!! =) ps. liker typen di? eller om du har type da. haha

Skrevet

jo en ting til.. er de veldig strech? eller MÅ du være akkurat den størrelsen for å passe??

Skrevet

Har ikke type, men knoddlevenn ;D

Han elsker dem, det var han som støttet meg i å kjøpe de hehe! De er stretch ja, så du trenger ikke være nøyaktig målet :)

Skrevet

Hei jenter.

De var kjempesexy!

Skulle ønske jeg fikk overtalt kjæresten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...