Karamba Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Lurer på å bestille denne: (Jakke nr. 2) http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshop...ept=DAM_OVR_YTT Noen som har prøvd den? Er den like fin som på bildet?
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Linken funker ikke, man kommer ikke inn til jakkene. Hvilken jakke mener du?
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Linken funker ikke, man kommer ikke inn til jakkene. Hvilken jakke mener du? ← jeg kom inn!
Karamba Skrevet 4. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2006 Linken funker ikke, man kommer ikke inn til jakkene. Hvilken jakke mener du? ← Hmmm... :klø: Merkelig! Funker når jeg trykker på linken. Prøv å gå inn på HM sine sider også på ytterplagg. Det er jakke nr 2 på den første siden.
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Det funket i en annen browser? Merkelig... :klø: Uansett, den ser veldig fin ut på bildet, men jeg har dårlige erfaringer med å bestille ytterplagg fra HM, for de gangene jeg har prøvd (i år inkludert), har plagget ikke svart til forventningene. Hvis du har anledning, bør du prøve jakken i en butikk først.
Gjest itla Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Jeg har også lyst på den, men vil som Elphaba nevner helst prøve den først. Problemet er bare at den ikke har kommet i butikkene enda...
Karamba Skrevet 4. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2006 Har sett etter den i butikken, men heller ikke funnet den...
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 Er det den de har i grå og svart? I så fall synst jeg den såg veldig fin ut, spessielt i grå! Har i grunnen veldig god erfaring med ytterjakker fra HM, bruker nesten bare jakker derifra. Men liker å prøve de først. Skal til Oslo om en måned, tror jeg skal se om jeg finner denne i butikkene da, synst den var veldig fin
Karamba Skrevet 4. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 4. september 2006 Er det den de har i grå og svart? I så fall synst jeg den såg veldig fin ut, spessielt i grå! Har i grunnen veldig god erfaring med ytterjakker fra HM, bruker nesten bare jakker derifra. Men liker å prøve de først. Skal til Oslo om en måned, tror jeg skal se om jeg finner denne i butikkene da, synst den var veldig fin ← Er det ikke hvit og svart de har den i da?
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2006 #10 Skrevet 4. september 2006 Er det ikke hvit og svart de har den i da? ← Mener de hadde kamelfarget i tillegg, hvis ikke hukommelsen spiller meg et puss. Den hvite ser fin ut på bilde, i hvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 Er det den kåpen med knapper ut i siden dere snakker om kanskje? Den jeg mente var den jakken som var til litt under magen, og som har belte i lviet
Karamba Skrevet 5. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 5. september 2006 Er det den kåpen med knapper ut i siden dere snakker om kanskje? Den jeg mente var den jakken som var til litt under magen, og som har belte i lviet ← Ja, den har knapping i siden. Og ståkrage, som det står i beskrivelsen av jakka...
Gjest Chloe Skrevet 5. september 2006 #13 Skrevet 5. september 2006 Syns den er veldig fin, kjøpte den på nettet selv i mørkeblå. Ståkragen gjorde den litt spesiell, syns jeg. Knappene ser kanskje litt simple ut, så jeg har kjøpt noen nye lekre som jeg skal sy på selv.
Karamba Skrevet 5. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 5. september 2006 Syns den er veldig fin, kjøpte den på nettet selv i mørkeblå. Ståkragen gjorde den litt spesiell, syns jeg. Knappene ser kanskje litt simple ut, så jeg har kjøpt noen nye lekre som jeg skal sy på selv. ← Sitter den like fint på som på bildet? Synes ofte jakker er mer inntilsittende på bildene enn hva dem er i virkeligheten.
Gjest Chloe Skrevet 5. september 2006 #15 Skrevet 5. september 2006 Jeg kjøpte i str 40 og det er en litt romslig 40. (Bruker vanligvis 38/40) Den blir fin i høst når jeg er ferdig med magen (er gravid) pluss at den nå har plass til en ettersittende ullgenser inni. Veldig fornøyd med passformen, kledelig og klassisk. Min stil!
Gjest Sorben Skrevet 6. september 2006 #16 Skrevet 6. september 2006 Svigerinna mi bestilte den kamelfargede. Hun er til vanlig en 36/38 størrelse. Hun prøve den i str 36, men den satt som en sekk på henne. Fin oventil, men veldig utsvingt under livet/brystene. Så hun returnerte den. Men veldig nydelig farge
Karamba Skrevet 6. september 2006 Forfatter #17 Skrevet 6. september 2006 Tror ikke jeg gidder å bestille den før jeg har prøvd den. Får vente til den kommer i butikkene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå