Gjest gjesta Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 (endret) Jeg tenkte kanskje noen gidder å bli med på en runde hvor vi deler våre helt nye skjønnhetsfunn? Det er samme om det er noe "alle" andre bruker fra før, så lenge det er nytt for deg! Weleda leppepomade Sminkebørster fra Clinique Radiance fra Pure Luxe Nymph blush fra Pure Luxe Headrush fra TIGI BedHead (Edit: Jeg posta innlegget da det var halvferdig...) Endret 4. september 2006 av Sweet Jane
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 (endret) Jeg har oppdaget et par ting som jeg er helt forelsket i for tida: GloMinerals GloPressed Base (ikke så matt som fryktet, bare naturlig, og fargematchen er bedre enn BE, pluss mindre klin på badet). GloMinerals Ultra Brush (Hvordan kunne jeg leve uten tidligere?Børsten fra BE er helt grusom i sammenlikning) Exuviance Evening Restorative Complex (vidunderkrem som gir glatt, myk hud med glød over natta). Jeg har også kjøpt Assure shampo og Ensure conditioner fra Nexxus, og begge virker lovende for håret mitt, til tross for grapefruktlukt. Men det er for tidlig å si etter bare to dagers bruk. *edit* Og Glam Shine Cream glossy leppestift fra L'Oreal i fargen sweet nude er skikkelig fin, i en naturlig brunrosa farge. Endret 5. september 2006 av Elphaba
Gjest Gjest_Bettina_* Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Fint med en slik tråd en gang iblandt. Synd at jeg har værtså blakk i det siste at jeg ikke har kjøpt noe nytt på en stund, men det blir, leg er en skikkelig make-up junkie. Synd at ikke flere henger seg på tråden her.....
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Exuviance Evening Restorative Complex (vidunderkrem som gir glatt, myk hud med glød over natta).Oh, den ble jeg nysgjerrig på! (Først skrev jeg "nyskjerring". Jeg er forkjøla. Tilfeldig?) Min glattmykglødkrem er Total Turnaround fra Clinique, men jeg mistenker at den bare polerer uten å pleie. *edit* Og Glam Shine Cream glossy leppestift fra L'Oreal i fargen sweet nude er skikkelig fin, i en naturlig brunrosa farge.←Den skal jeg jammen titte på neste gang jeg er i byen! (Dessuten er jeg heelt enig med Bettina!)
Prinsesse på erten Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Her vil jeg være med Jeg har nylig oppdaget concealeren fra la Prairie. Den er helt utrolig. De blå ringene under øynene mine er forduftet - og det er umulig å se at jeg har brukt noe å dekke med. Ikke engang i sterkt sollys. Den er dyr. Koster 500,-. Men så følger det med en refil, så da blir det ikke så ille.
Ciara Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Min siste forelskelse er den flytende dagkremen til Dr. Hauscha
Gjest *Snart medlem* Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 Jeg har oppdaget noen hårprodukter som gjør håret mitt til en drøm i stedet for en høysåte: - Wellas Life-tex extra-rich shampoo og balsam - John Friedas Frizz-ease-serie
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 Øyenskyggene til Madina Milano er fantastiske! Like gode som Stila, Nars og MAC. Jeg kjøpte en palett fra vårkolleksjonen deres på Visage makeupstore før sommeren.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #9 Skrevet 5. september 2006 Har gjenfunnet yaoh hampsalve etter jeg fant ut hvordan jeg kunne løse den opp litt. Bare jeg tar en q-tips og gnir rundt i ring litt før jeg skal ta den på ansiktet blir den MYE lettere å smøre utover. Så nå skal jeg endelig få bli kvitt kvisene mine igjen!
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #10 Skrevet 5. september 2006 Har gjenfunnet yaoh hampsalve etter jeg fant ut hvordan jeg kunne løse den opp litt. Bare jeg tar en q-tips og gnir rundt i ring litt før jeg skal ta den på ansiktet blir den MYE lettere å smøre utover. Så nå skal jeg endelig få bli kvitt kvisene mine igjen! ← Åh! Jeg har en sånn boks stående, men jeg har knapt nok prøvd den. Du har gode erfaringer med den?
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #11 Skrevet 5. september 2006 Åh! Jeg har en sånn boks stående, men jeg har knapt nok prøvd den. Du har gode erfaringer med den? ← Ja, går fra en haug med kviser til normal hud på en ukes tid. Samboeren kliner det på skuldre og rygg (med litt hjelp) og den har samme virkning på han. Grunnen til at den har blitt brukt lite her i huset er at den er såpass fast at det nærmest må brukes vold for å få den gnidd utover. Men nå har jeg funnet ut at det krever en slags teknikk. Aldri ta oppi boksen med fingrene (gjelder alle kremer, salver osv, det var derfor jeg begynte bruke q-tips på den) og så røre rundt på en flekk på størrelse med en negl. Da blir den nesten flytende og smelter inn i huden. Pleier smøre den på rett etter jeg har dusjet og tørket ansiktet, og lar den trekke inn. Det er uten tvil den og jojobaolje som er noe av det beste jeg har vært borti for min problemhud.
Rosenrød Skrevet 5. september 2006 #12 Skrevet 5. september 2006 Nettopp testet ut: Ole Henriksen dagkrem, øyekrem og rensegele. Kjempegode produkter som lukter snacksy! (Tror de heter On-the-go cleanser, Nurturing cream og ...husker ikke navnet på øyekremen.) Brazil nut body butter fra Body shop. Deilig! Parfymeoljer fra Body shop i duftene Tea rose og Vanilla. Nyyydelige! Venter på å få tilsendt dette: Redken shampo og balsam Body full Lòccitane tinted lip balm i Blackberry Ole Henriksen leppepomade Dermalogica skin prep scrub
Latee Skrevet 5. september 2006 #13 Skrevet 5. september 2006 Har gjenfunnet yaoh hampsalve etter jeg fant ut hvordan jeg kunne løse den opp litt. Bare jeg tar en q-tips og gnir rundt i ring litt før jeg skal ta den på ansiktet blir den MYE lettere å smøre utover. Så nå skal jeg endelig få bli kvitt kvisene mine igjen! ← Hvor får du kjøpt den? Dyrt?
Gjest Kanelia Skrevet 5. september 2006 #14 Skrevet 5. september 2006 "Nye" favoritter: *Guerlain terracotta solpudder for blondes. *Helena Rubinstein Nudit deo *Sebastian laminates body full hårstyling *Dermalogica intensive moisture mask *Dr. Hauscka lypsyl *Weleda lypsyl *Weleda håndkrem *Essie neglelakk
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #15 Skrevet 5. september 2006 Det er kanskje litt tidlig å rope hurra enda, men jeg begynte med Crest Whitestrips i dag. Skal bli spennende å se om jeg har vakre tenner neste uke.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #16 Skrevet 6. september 2006 Hvor får du kjøpt den? Dyrt? ← Kjøpte den enten på vegetarbutikken.no eller på en eller annen nettbutikk i utlandet. Koster ca 100 kr i Norge, og litt mindre i utlandet, så det er mulig jeg har bestilt der når jeg alikevel handlet andre ting.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #17 Skrevet 6. september 2006 Det er kanskje litt tidlig å rope hurra enda, men jeg begynte med Crest Whitestrips i dag. Skal bli spennende å se om jeg har vakre tenner neste uke. ← åh! Det har jeg prøvd og det funker skikkelig bra! Gjorde det kun på tennene i overkjeven for jeg trodde ikke egentlig det kom til å bli noe særlig resultater, men er nesten glad jeg bare gjorde det oppe for da så jeg virkelig forskjellen på de nyblekede tennene og de i underkjeven. Var også redd for at om det kom til å bli resultater at det skulle bli så blenda hvitt at det ble altfor tydelig igjen, men det ble det heller ikke. Men det kjøpte jeg da jeg bodde i usa, hvordan har du fått tak i det? Er det noen nettbutikker som sender det til norge?
Gjest Blanca Skrevet 6. september 2006 #18 Skrevet 6. september 2006 Mitt siste funn er Weleda Malva Body Lotion. En lykkerus for en tørr og sensitiv kropp. Venter på foundationprøver fra Pure lux; får håpe vi kan snakke funn der også.
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #19 Skrevet 6. september 2006 åh! Det har jeg prøvd og det funker skikkelig bra! Gjorde det kun på tennene i overkjeven for jeg trodde ikke egentlig det kom til å bli noe særlig resultater, men er nesten glad jeg bare gjorde det oppe for da så jeg virkelig forskjellen på de nyblekede tennene og de i underkjeven. Var også redd for at om det kom til å bli resultater at det skulle bli så blenda hvitt at det ble altfor tydelig igjen, men det ble det heller ikke. Men det kjøpte jeg da jeg bodde i usa, hvordan har du fått tak i det? Er det noen nettbutikker som sender det til norge? ← Oi, så bra å høre at det funket for deg! Jeg kjøpte gjennom eBay, og fikk også med en tannkrem som visstnok skal være ganske blekende i seg selv. Jeg ønsker meg ikke kritthvite tenner, men med mitt utgangspunkt er det uansett liten fare for det! Har vært ganske gultannet siden jeg var lita.
NullHull Skrevet 7. september 2006 #20 Skrevet 7. september 2006 Skaffet meg denne leppebalsamen fra Decléor for litt siden, og den er helt nyyyydelig! Og jeg har prøvd mange leppebalsamer, -pomader osv. asså!! Og denne scorer høyest så langt på min liste, iallefall .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå