Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Når du skal på julebord med jobben, hva er da det viktigste for deg? Hvor det er ? Hvordan maten er? Opplegget rundt? osv osv.. *drømmejulebordet* - hva er det?
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 God mat, gjerne buffet slik at også de med allergi osv kan finne noe å spise. Uformell steming, og god musikk.
Gjest Gjest_Anne Lise_* Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Hmm.. Jeg vet at firma vårt skal til ett sted der vi får være for oss selv. (ca 40 pers) Det syns jeg blir veldig bra, for da forsvinner ikke alle hvert til sitt...og vi kan bli bedre kjent utover kvelden Syns det er bra med buffet jeg da, sånn at alle kan plukke litt hva de vil ha Også må gjerne stedet tilby noe annet enn "bare mat", f eks quiz, aktiviteter utendørs e.l.. Sånn at det ikke blir veldig formelt
Susan Sto Helit Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 At det ikke er langt å reise. Man har stedet for seg selv, og slipper å måtte blande seg med masse andre. En god buffet, så jeg slipper å fremstå som kresen bare fordi jeg er allergisk.
skrue Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Gratis alkohol! ← Ja, full fest og generelt kaos.
Gjest lilletroll Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 Gratis alkohol! ← Hmm.. Jeg vet at firma vårt skal til ett sted der vi får være for oss selv. (ca 40 pers) Det syns jeg blir veldig bra, for da forsvinner ikke alle hvert til sitt...og vi kan bli bedre kjent utover kvelden ← Signerer
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #10 Skrevet 4. september 2006 Utsøkt mat, gratis alkohol, kjekke kolleger, gjerne også noen single kjekkaser, partnerfri sone (uten at en blir utsatt for uønsket seksuell oppmerksomhet av den grunn), ingen allsang, noen korte og morsomme taler (hvis det er noen som mestrer slikt på arbeidsplassen), lett å komme hjem, lett å komme på nachspiel om en vil (til den single kjekkasen som er hemmelig forelsket i meg).
Gjest *Snart medlem* Skrevet 5. september 2006 #11 Skrevet 5. september 2006 Mitt drømmejulebord ville være å ikke ha noe julebord.
Gjest Søt Skrevet 5. september 2006 #12 Skrevet 5. september 2006 Gratis alkohol! ← Jeg ler godt av denne ennå.. Morsomste jeg har sett/lest på en stund. Enkelt og greit.. Vet ikke hvorfor, men den slo an hos meg
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #13 Skrevet 5. september 2006 Mitt drømmejulebord ville være å ikke ha noe julebord. ← Wow! Imponert over din selvstendighet!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå