Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mange røde prikker på overarmene (keratosis pilaris). Har prøvd å skrubbe med skrubbevott i dusjen, og har smurt med vanlig krem. Synes det bare blir verre. Noen som vet om en mirakelkur for å bli kvitt prikkene? Et produkt jeg bør bruke? Det er så kjipt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv en bodylotion med fruktsyrer eller karbamid. En du kan prøve, er Eucerins Dry Skin, med 10% karbamid. Den får du på apoteket, til ca 180 kroner. Lukter ekkelt, men den skal visstnok hjelpe (jeg har brukt den til andre formål).

Skrevet

Er det noen som har opplevd å bli helt kvitt KP?

Skrevet
Er det noen som har opplevd å bli helt kvitt KP?

Jeg har det, men det går vekk om sommeren når jeg får sol på det, men nå ser jeg at det er på vei tilbake igjen dessverre. Har lest ulike steder at mange blir kvitt det med årene, men jeg skulle ønske jeg slapp å gå gjennom tjueårene med støgge armer. Det hjelper litt å skrubbe og smøre, da. Avene har en krem som heter Akerat som visstnok skal være for Keratosis-hud, tenkte jeg skulle prøve den nå til vinteren for å se om den hjelper.

Skrevet

Jeg synes det hjelper å bruke babyolje hver gang jeg dusjer, og det hjelper med sol.

Skrevet

Mirakelkuren er LPL Locobasekrem som fåes på apotek!

Skrevet
Mirakelkuren er LPL Locobasekrem som fåes på apotek!

Ikke for meg. :lol:

Imidlertid hadde jeg en periode veldig god erfaring med Eucerin 10% karbamid lotion, men nå nytter ikke det heller.

Skrevet
Ikke for meg. :lol:

Imidlertid hadde jeg en periode veldig god erfaring med Eucerin 10% karbamid lotion, men nå nytter ikke det heller.

Du må bruke det regelmessig over en lang periode. Slutter du helt vil de komme tilbake så sant du ikke har vokst dem av deg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...