Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Jeg er ærlig, og bekjenner meg som en mann som til og med er bestefar. Jeg er verken pervers eller unormal. Det jeg imidlertid stusser over er at dagens kvinner uansett alder eksponerer sitt underliv til de grader at man føler seg som en kikkker uten å ville være det. Jeg har full respekt for at likestilliingen mellom mann og kvinne er kommet for å bli. Jeg syns det er fint et kvinner/jenter kler seg som de vil. Det som bekymrer meg er at når envoksen mann som her oppllevd og sett det meste av de kvinnelige atributter lar seg påvirke av et bart kvinne skjød, og dermed en følgende seksuell reaksjon. Så til dere jenter /kvinner somm velger å gå uten undertøy! Takk! Dere gir et aldrende sinn en ny vår. Selv om muligheten til å få et glimt er minimalt.
Gjest Naria Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Merkelig. Jeg oppholder meg ganske ofte blandt mange jenter, og aldri har jeg sett noens kjønn som følge av at hun gikk uten undertøy.
Gjest Bellatrix Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Hæ? :klø: ← Enig. Hva er det ts egentlig mener? Er truser bra eller dumt? :klø:
Solskinn Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 OK, inlegget til TS er noe uklart. Det er uklart hva du mener, det begynner liksom litt negativt men ender med en oppfordrdring eller takk for at noen kvinner går trusløse. Men; ja vel, en godt voksen man liker at kvinner går truseløse, og vil lufte dette på et forum om seksualitet. Det er vel ikke så uvanelig. Det er da nok om tråder her om; "jeg liker trekantsex gjør du?" og "jeg liker sexleketøy, hvilke liker du?" så tråder om debatt ang hvilke seksuelle preferanser en har finnes av alle typer. Disse tårdene kan da også vekke seksuell lyst hos de som diskuterer? Diskusjoner angående seksualitet kan generellt vekke lyst hos mange... skal en forhindre det på et seksualdiskusjonsforum må streng moderering til gitt. Det eneste som er galt med inlegget til TS er at det er noe uklart hvor han vil, men likevel bør vel folk kunne snakke som sine preferanser uten at de blir kritisert for dette vel? Problemet for noen i trådnen var vel alderen tenker nå jeg da... For debattens skyld er jeg uenig, ser ikke poenget om å gå uten truse dersom det er sjangs for at noen ser dette. Mener det er litt respektløst å mulig påføre andre innsyn dit. Om man vil gå uten sånn i det skjulte får være opp til hver enkelt.
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Ok, da starter vi på nytt; Jeg går ikke truseløs fordi jeg ikke ønsker utflod-bremsespor i buksa. Punktom :-)
Gjest Bellatrix Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Enig med Gyngestol. TS har ikke gjort noe dummere enn at h*n har stilt et noe uklart spørsmål.
Colargol Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 (endret) Truser -kjekt å ha for div. ting du! Og på vinteren kan det vel bli litt kaldt...? Men kjenner flere som "lufter litt" på sommeren da! Hvorfor bruker du boxer? Endret 4. september 2006 av Trille
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 Grattis. Jeg for min del har beklaget at jeg misforstod. Hva en god gammel tina jeg diskuterer meg over internett mener om meg er meg revnende likegyldig. Er flere enn meg som har sagt sin mening om at innlegget skurrer, men bare overse det glatt, dere Med udelikat hilsen Slaskepott som tar turen vekk fra dette sirkuset (hun selv sikkert har startet )
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 Sjår slig ut :O Kanskje like greit
Mrs. K Skrevet 4. september 2006 #12 Skrevet 4. september 2006 ...men likevel bør vel folk kunne snakke som sine preferanser uten at de blir kritisert for dette vel? ← Helt korrekt. Tråden er ryddet. Trille (mod)
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #13 Skrevet 6. september 2006 Hvitsten? Ligger ved Drøbak et sted.
FrøkenJuliet Skrevet 6. september 2006 #14 Skrevet 6. september 2006 Det hender jeg "lufter" litt om sommeren selv, mest fordi kjæresten blir helt gal av det... Om vinteren kan det bli litt for kjølig... *hutre*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå