Gjest Kitten Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Det renner litt av øynene til pusen min. Jeg kan ikke se antydning til at han er hoven eller rødlig rundt, men det ene øyne er smalere enn det pleier. Jeg burde vel skulle det med litt saltvann? Og når ville dere ringt dyrlegen?
Gjest Pusemamma Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Kan jo være at pus har fått noe inn på øyet. Jeg ville ringe umiddelbart og fått det sjekka.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Skyll med saltvann og se det an noen timer. Om det begynner å renne igjen er jo ikke problemet løs, og da ville jeg nok kontaktet veterinær. Katten vår fikk regnbuehinnebetennelse en gang, da så mesteparten av øyet normalt ut, men vi la merke til at iris i det ene øyet så "gulere" ut enn det andre (på grunn av utvidede blodårer, tror jeg). Greit å løse sånne øyeproblemer med en gang, så de ikke blir kroniske.
Gjest Kitten Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Skal rense øynene hans så snart jeg får ham inn igjen, så ser jeg det an til i morgen. Væsken er hvertfall blank, ikke grønn eller rødlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå