Gå til innhold

parfyme til høsten

Gjest fuma

Anbefalte innlegg

har lenge brukt miss dior cherie... men begynner å bli lei, vil ha noe nytt og godt til høsten! kanskje noe nytt som har kommet eller kommer på markedet?? tips??

vil ikke ha noe veldig syrlig.. heller litt søtt men ikke noe hevvye saker da.. men noe som det gir lukt av i det minste.. noe godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KATTAstrofe

Jeg liker Calvin Klein - Euphoria og Stella McCartney - Stella. Euphoria minner veldig om den Prada-parfymen som alle har snakket om det siste halve året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Akkurat nå har jeg to yndlingsparfymer som jeg anbefaler: Amor Amor fra Cacharel og Provocative Woman fra Elizabeth Arden. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_helena_*
Jeg liker Calvin Klein - Euphoria og Stella McCartney - Stella. Euphoria minner veldig om den Prada-parfymen som alle har snakket om det siste halve året.

Må sjekke ut Euphoria, selv om den antagelig er på 10 på topp-listen nå..? Jeg må ikke lukte unikt, men det er litt kjedelig om "alle" bruker min parfyme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Euphoria er nok ganske pop nå. Kjæresten min fikk faktisk en 15 ml flaske av den med på kjøpet da han handlet en annen parfyme til meg for over et år siden, og jeg har fremdeles en god slump igjen av den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dkny bedelicious.... den som er formet som et eple.... aaaahhhhhhhhhh!

Den har jeg også lyst på (mitt neste parfymekjøp) :)

Ellers liker jeg godt "Lovely" - den til Sarah Jessica Parker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Nå for tiden bruker jeg Intense by Hugo Boss (rød og sort), og elsker den! Litt tung, men ikke så tung som f.eks. Lolita Lempicka (som for øvrig også lukter deilig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...