Gjest Turi B. Skrevet 12. januar 2003 #1 Skrevet 12. januar 2003 Mine negler er i utgangspunktet veldig stykke pga neglebiting. Nå er det mange år siden jeg sluttet å bite, men de har aldri blitt fine igjen. Festet er langt nede på fingertuppen og de er så tynne og bøyelige at de brekker hvis det blir litt lengde på dem. Har veldig lite greie på manikyr og vet ikke helt hva som kan gjøres med slike negler. Jeg har jo lyst til at de skal være fine på den store dagen. Er det noen som har noen gode råd? Hva kan gjøres og hva koster det? Hvem i Bergen kan jeg ta kontakt med for å få manikyr?
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2003 #2 Skrevet 12. januar 2003 Du kan heldigvis kjøpe deg kjempefine negler !!!!! Bestill tilme hos en Negledesigner. Det er 2 forskjellige typer kunstige negler. I begge tilfeller limes det på en hvit tupp og så bygger man opp neglen enten med akryl, eller en slags gele ( som herdes og blir knall hard !) Jeg har prøvd begge deler og det er kjempelekkert. Etter ca 3-4 uker kan du fylle på dersom du fortsatt vil ha de. Er ikke kjent i bergen men sjekk i tlf kataolgen . prisen er ca 5-600 kr. men det er det vel verd !!! mvh tuppi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå