Gjest Søt Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Kjæresten min og jeg skulle bare kose oss litt igår (hadde besøk av ei som sov vegg-i-vegg, så måtte være musestille) Og før han så vidt hadde tatt på meg, så kom jeg.. Ble flau, og stotret frem unnskyld, jeg kom litt tidlig jeg Så nå har jeg opplevd det òg P.s. Kjæresten min syntes jeg bare var kjempesøt
Gjest Samme det Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Ja der ser du . Det er jo bra at det ikke bare er gutta som slikt skjer med. Hurra for orgasmene . Meg
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Det skjer meg også hele tiden! Det er i slike øyeblikk en skal takke gudene for at en ikke er gutt Vi kan jo komme million ganger tjohei!
Yme Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Det skjer meg også hele tiden! Det er i slike øyeblikk en skal takke gudene for at en ikke er gutt Vi kan jo komme million ganger tjohei! ← Det er bare en myte at jenter kan få flere orgasmer enn gutter... Det er omtrent like mange gutter og jenter som kan få serieorgasmer. Det er mye flere jenter som ikke kan få orgasme i det heletatt, faktisk
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Nei, sier du det? Nå snakket jeg for min egen del. Pga jeg får multiorgasmer hver eneste gang (med unntak av en dag i august) og da hadde det vært ganske pes å være gutt, hadde jeg kommet med en gang uten å la kvinnfolket få sitt.
Gjest d'Arc Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 (endret) Det er bare en myte at jenter kan få flere orgasmer enn gutter... Det er omtrent like mange gutter og jenter som kan få serieorgasmer. Det er mye flere jenter som ikke kan få orgasme i det heletatt, faktisk ← De fleste jenter får orgasme, Yme. Enten det er med eller uten kjæreste. Det er ikke mange gutter som får serieorgasmer. Så det er flere jenter som får orgasme enn gutter som får serieorgasmer. Beklager, Yme Endret 4. september 2006 av d'Arc
Colargol Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 De fleste jenter får orgasme, Yme. Enten det er med eller uten kjæreste. Det er ikke mange gutter som får serieorgasmer. Så det er flere jenter som får orgasme enn gutter som får serieorgasmer. Beklager, Yme ← Ikke helt enig der. Mange nok jenter som ikke får orgasme og når man leser i statistikker ol. så ser det ut til at mange sliter. Vil ikke tro at det er lettere for jenter enn for gutter iallefall. Og det er mange som trenger noen år på baken først også -akkurat der var jeg en av dem!
Gjest d'Arc Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 (endret) Ikke helt enig der. Mange nok jenter som ikke får orgasme og når man leser i statistikker ol. så ser det ut til at mange sliter. Vil ikke tro at det er lettere for jenter enn for gutter iallefall. Og det er mange som trenger noen år på baken først også -akkurat der var jeg en av dem! ← Nei, men statistikker (uff, det er første gang jeg drar frem sånt ) viser at ca. 80 % av kvinner får orgasme, enten det er med partner, dildo, alene osv. 20% av alle menn får ikke serieorgasmer. Jeg kjenner flere venninner som får det, jeg har selv fått det (jeg er ung), men ingen av mine kamerater har klart det.. ..enda i hvertfall Det kan godt hende de klarer det med alderen. Men med alderen lærer jo også flere kvinner å få orgasme. Endret 4. september 2006 av d'Arc
Colargol Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 Men altså? Hvilke statistikker? Det er det jeg mener! Jeg har også bare lest litt her og litt der og har fått motsatt inntrykk... Jeg tenker mer på hva jeg og mine venninner har opplevd jeg, og der har omtrent alle blitt "eldre" (rundt 23-24) før det har fått sin første.
Gjest d'Arc Skrevet 4. september 2006 #10 Skrevet 4. september 2006 (endret) Men altså? Hvilke statistikker? Det er det jeg mener! Jeg har også bare lest litt her og litt der og har fått motsatt inntrykk... Jeg tenker mer på hva jeg og mine venninner har opplevd jeg, og der har omtrent alle blitt "eldre" (rundt 23-24) før det har fått sin første. ← Jøss. Ja, ikke vet jeg. Omtrent alle mine venninner har fått det. Men si at det er en undersøkelse for mennesker i en alder av 30 år. Da har de fleste kvinner fått sin første orgasme, men det er fremdeles mange menn som ikke har opplevd serieorgasmer. (Har jeg lest da, og jeg synes det høres ganske sannsynlig ut) Det er ikke ofte du hører om menn som får det. Jeg er ganske sikker på at kvinner får dette lettere enn menn. Menn må jo lære seg å skille orgasme fra utløsning og greier. Endret 4. september 2006 av d'Arc
Colargol Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 Ok! Ja nå begynner jeg å bli litt mer enig her. Men da må man sette alderen til ca.30 som du sier og at gutta klarer å skille mellom utløsning og orgasme. Men uansett så er jeg bare kjempeglad for at dette vidunderet finnes!
Daiquiry Skrevet 4. september 2006 #13 Skrevet 4. september 2006 Jeg er faktisk inn i det h.....dritt lei dette maset om orgasmer.... jeg kommer som et fly alene, men kun klitoris orgasme og jeg spruter med fingring , men jeg tror det bare er en regelrett tømming av blæren (men det lukter ikke urin, så jeg vet ikke...). Typen min blir lei seg når han ikke klarer å få meg til å komme så hans bekymring kommer på toppen av at jeg er j....vanskelig.. Jeg har innsett at jeg ikke kommer til å oppleve hverken serie orgasmer eller vaginal orgasmer, men jeg må si jeg er mektig misunnelig på dere jenter som kommer og kommer...vet at det "bare" er psykisk, men det er f... meg ikke lett!!!! JEG OG VIL Puhhh....Det var litt godt å få dette ut...Ikke noe kritikk til dere andre jenter, men jeg blir bare så j..... frustrert....
Gjest Lompa Skrevet 6. september 2006 #14 Skrevet 6. september 2006 Sier disse statistikkene (som jeg meeeeget gjerne skulle sett) noe om hvor ofte de spurte jentene får orgasme? Eller hvor lang tid det tar dem? Ikke sikkert det er snakk om at det er de samme jentene som som får både serie-, vaginal-, klitoral-, g-punkts og fempunkts og gud-veit-hva for slags orgasmer...og det bare en mann tar på dem omtrent?
Gjest Lompa Skrevet 6. september 2006 #15 Skrevet 6. september 2006 Jeg er faktisk inn i det h.....dritt lei dette maset om orgasmer.... jeg kommer som et fly alene, men kun klitoris orgasme og jeg spruter med fingring , men jeg tror det bare er en regelrett tømming av blæren (men det lukter ikke urin, så jeg vet ikke...). Typen min blir lei seg når han ikke klarer å få meg til å komme så hans bekymring kommer på toppen av at jeg er j....vanskelig.. Jeg har innsett at jeg ikke kommer til å oppleve hverken serie orgasmer eller vaginal orgasmer, men jeg må si jeg er mektig misunnelig på dere jenter som kommer og kommer...vet at det "bare" er psykisk, men det er f... meg ikke lett!!!! JEG OG VIL Puhhh....Det var litt godt å få dette ut...Ikke noe kritikk til dere andre jenter, men jeg blir bare så j..... frustrert.... ← I know the feeling...
Gjest Søt Skrevet 7. september 2006 #16 Skrevet 7. september 2006 Har aldri fått multi orgasmer.. Men jeg tror at g-punktet mitt, er "innsiden" av klitten, for jeg kommer kun (og skikkellig også da, gitt) når det blir stimulert begge steder.. Venninna mi får disse multi tinga, og javel.. os for henne, men sikkert noe jeg opplever som ikke hun opplever.. Bl.a. fikk jeg nesten en orgasme av å bli slikket på puppene og brystvorta.. DET var vilt det Godt vi er forskjellige, så gutta får masse erfaring, og ikke bare dytter en finger ut- og inn.. Ønsker alle lykke til på leten etter orgasmen- multiorgasmen- gpunkt orgasmen, eller hva enn dere vil finne..
Colargol Skrevet 8. september 2006 #17 Skrevet 8. september 2006 Var et program på nrk om dette i går(?) var det vel? (dagene går litt i surr akkurat nå..) Så nesten hele, og det var ganske bra! Noen andre som fikk det med seg? Det handlet mest om selve klitoris pluss litt annet da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå