monja Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Nå har ikke jeg noe spesielt kjennskap til Steve Irwin, bortsett fra at jeg har sett noen av programmene hans, men det er jo trist at han er omkommet . Spesielt med tanke på at han etterlater seg kone og to små barn.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Trist at han døde.. Men det kan neppe kommet som en overraskelse på de fleste at han ville dø slik...
Tjorven Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Det er desverre ingen overraskelse og det er nok for han den beste måten å dø på også. Men jeg er utrolig trist over dette. Har sett masse av programmene hans og vært stor fan, så jeg sitter med gåsehud og tårer i øynene over dette. Hvil i fred!
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Jeg synes det var en overraskelse! Han var jo outbackens Jack Bauer! Stakkars familien
Gjest Ninakanin Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Jeg synes det var en overraskelse! Han var jo outbackens Jack Bauer! Stakkars familien ← Ja!!! Jeg trodde han var udødelig jeg, hallo, alt det syke han driver med, og alltid like glad... Er ekkelt å tenke på at en sånn energi kan bare ta slutt. Forbannede rokke. Jeg hadde gledet meg sånn til å se Irwin som gammel gubbe a la Attenborough
Gjest Alive Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Trist. Barna mine kommer også til å sørge. Han hadde flotte underholdningsprogram og en stor livsglede.
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Nå kommer ikke det å si "This is a reeeeeelly bjeutiføk krøkødåil", på brei australsk dialekt til. å bli det samme mer..
Gjest Ninakanin Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 Nå kommer ikke det å si "This is a reeeeeelly bjeutiføk krøkødåil", på brei australsk dialekt til. å bli det samme mer.. ← Nå har ikke JEG hjerte til å parodiere ham lengre iallefall Slemme rokke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stakar kone...hun kommer ALDRI til å få fylt det tomrommet. Tenk å elske en mann som Irwin?! Han er jo UNIK!
juliannae Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 det har florert rykter om at han var død i flere nå, så det var nok mange som kunne forutse hvilke måte han skulle dø på
tuji Skrevet 4. september 2006 #10 Skrevet 4. september 2006 Jeg har aldri hatt sansen for ham, men det er alltid trist når en familiefar dør. Likevel er det ikke noen overraskelse at han dør slik, det er risikoen ved å utfordre farlige dyr.
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 Sitert fra VG nett: "Man skal vokte seg for å snakke stygt om mennesker som er død, men det er vel få mennesker som faktisk fortjener det mer enn nettopp Stewe Irwin. Utrolig at han ikke har blitt knerta tidligere og det må jo være direkte pinlig for ettermælet til "The Crocodile Hunter" at det var en liten stingray som tok livet av han." Utrolig hva folk får seg til å skrive Dette er da skrevet av en som selv er far.
Caboodle Skrevet 4. september 2006 #12 Skrevet 4. september 2006 Huff. Det kom jo ikke som noen overraskelse at dette var måten å dø på, men det er jo trist allikevel! RIP, Steve Irwin.
tattoopia Skrevet 4. september 2006 #13 Skrevet 4. september 2006 kom vel neppe som ei bombe. synes egentlig at det var en passende måte å dø på. for han i allefall. ikke akkurat som om han ikke har lekt med døden i alle år. mista totalt respekten for han da han herja med den krokodilla med sin nyfødte datter på armen. speisa i høue den fyrn
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #14 Skrevet 4. september 2006 Det kom vel neppe som noen overraskelse at det før eller siden kom til å gå galt når man lever et liv som Irvin gjorde. Men synd er det naturligvis, mannen hadde en energi og en livsglede av de skjeldne.
Gjest Very Victoria Skrevet 4. september 2006 #15 Skrevet 4. september 2006 Noen som husker South Park parodien på Steve Irwin. "Aim gånna jamm mi finger rrright in hiss bøtthål" :D :D Kommer vel neppe som noen overraskelse at han til slutt ville dø av stuntene sine.
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2006 #16 Skrevet 4. september 2006 Noen som husker South Park parodien på Steve Irwin. "Aim gånna jamm mi finger rrright in hiss bøtthål" :D :D Kommer vel neppe som noen overraskelse at han til slutt ville dø av stuntene sine. ← http://www.youtube.com/watch?v=EBwRE4bo30o Høhø.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #17 Skrevet 4. september 2006 Leste i en australsk avis at dokumentaren han filmet da han døde het "Things that could kill you in the sea". Ironisk...
minienthe Skrevet 4. september 2006 #20 Skrevet 4. september 2006 trist... jeg likte programmene hans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå