Gå til innhold

hvordan få flere quoter

Gjest Minimi

Anbefalte innlegg

hvordan få flere quoter i samme innlegg??

Og hva betyr den ene knappen som det står siter + på og hva skjer viss man trykker så det står siter -

??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du skal ha med flere quotes, trykker du på siter+ på hvert av innleggene du vil svare på. Når det da står siter- betyr det at dette innlegget blir sitert dersom du ikke trykker enda en gang.

Når du er klar for å begynne å skrive, trykker du på "Skriv svar", som vanlig. :)

(Seee, jeg er ikke ond! :sjenert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilSweetie
hvordan få flere quoter i samme innlegg??

Og hva betyr den ene knappen som det står siter + på og hva skjer viss man trykker så det står siter -

??

Hvis du skal ha med flere quotes, trykker du på siter+ på hvert av innleggene du vil svare på. Når det da står siter- betyr det at dette innlegget blir sitert dersom du ikke trykker enda en gang.

Når du er klar for å begynne å skrive, trykker du på "Skriv svar", som vanlig. :)

takk!!!

klarte det endelig :-D

har lurt ganske lenge...

Oioi! Jeg er flink! Dette hadde jeg lurt på lenge :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

meeee tooooo!!!!! V :ler:

Jeg har ikke lurt så lenge, men nå vet jeg i alle fall :klappe: Føler meg snart klar for å bevege meg ut i den store KG verdenen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk!!!

klarte det endelig :-D

har lurt ganske lenge...

Har du sett! :hoppe:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lurt så lenge, men nå vet jeg i alle fall :klappe: Føler meg snart klar for å bevege meg ut i den store KG verdenen!  ;)

Har du sett! :hoppe:

:ler:

Prøver en gang til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...