Gjest Minimi Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 hvordan få flere quoter i samme innlegg?? Og hva betyr den ene knappen som det står siter + på og hva skjer viss man trykker så det står siter - ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. september 2006 #2 Del Skrevet 4. september 2006 Hvis du skal ha med flere quotes, trykker du på siter+ på hvert av innleggene du vil svare på. Når det da står siter- betyr det at dette innlegget blir sitert dersom du ikke trykker enda en gang. Når du er klar for å begynne å skrive, trykker du på "Skriv svar", som vanlig. (Seee, jeg er ikke ond! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 4. september 2006 #3 Del Skrevet 4. september 2006 takk!!! klarte det endelig :-D har lurt ganske lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
choop Skrevet 7. september 2006 #4 Del Skrevet 7. september 2006 takk!!! klarte det endelig :-D har lurt ganske lenge... ← Sånn måtte bare teste ut dette.Har aldri gjort det før selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
choop Skrevet 7. september 2006 #5 Del Skrevet 7. september 2006 Når du er klar for å begynne å skrive, trykker du på "Skriv svar", som vanlig. (Seee, jeg er ikke ond! ) ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 9. september 2006 #6 Del Skrevet 9. september 2006 hvordan få flere quoter i samme innlegg?? Og hva betyr den ene knappen som det står siter + på og hva skjer viss man trykker så det står siter - ?? ← Hvis du skal ha med flere quotes, trykker du på siter+ på hvert av innleggene du vil svare på. Når det da står siter- betyr det at dette innlegget blir sitert dersom du ikke trykker enda en gang. Når du er klar for å begynne å skrive, trykker du på "Skriv svar", som vanlig. (Seee, jeg er ikke ond! ) ← takk!!! klarte det endelig :-D har lurt ganske lenge... ← Oioi! Jeg er flink! Dette hadde jeg lurt på lenge :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 2. oktober 2006 #7 Del Skrevet 2. oktober 2006 Oioi! Jeg er flink! Dette hadde jeg lurt på lenge :-D ← meeee tooooo!!!!! V Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 10. oktober 2006 #8 Del Skrevet 10. oktober 2006 Oioi! Jeg er flink! Dette hadde jeg lurt på lenge :-D ← meeee tooooo!!!!! V ← Jeg har ikke lurt så lenge, men nå vet jeg i alle fall Føler meg snart klar for å bevege meg ut i den store KG verdenen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #9 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvis du skal ha med flere quotes, trykker du på siter+ på hvert av innleggene du vil svare på. Når det da står siter- betyr det at dette innlegget blir sitert dersom du ikke trykker enda en gang. Når du er klar for å begynne å skrive, trykker du på "Skriv svar", som vanlig. (Seee, jeg er ikke ond! ) ← takk!!! klarte det endelig :-D har lurt ganske lenge... ← Oioi! Jeg er flink! Dette hadde jeg lurt på lenge :-D ← Har du sett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #10 Del Skrevet 12. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #11 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har du sett! ← Nei å nei så flink jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #12 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har ikke lurt så lenge, men nå vet jeg i alle fall Føler meg snart klar for å bevege meg ut i den store KG verdenen! ← Har du sett! ← Prøver en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #13 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hvorfor gikk ikke den første, men bare den andre??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #14 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hvorfor gikk ikke den første, men bare den andre??? ← Den første gangen skrev du "" en gang for mye (i tredjesiste linje). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 14. oktober 2006 #15 Del Skrevet 14. oktober 2006 Prøver en gang til ← Hvorfor gikk ikke den første, men bare den andre??? ← Den første gangen skrev du " Klarte det!!! måtte jo prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 25. oktober 2006 #16 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hvis du skal ha med flere quotes, trykker du på siter+ på hvert av innleggene du vil svare på. Når det da står siter- betyr det at dette innlegget blir sitert dersom du ikke trykker enda en gang. Når du er klar for å begynne å skrive, trykker du på "Skriv svar", som vanlig. (Seee, jeg er ikke ond! ) ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå